INSTAGRAM

Instagram

4/28/2013

Róż

Hej! Ten tydzień można powiedzieć, że należy do udanych. Lecz ma też swoje upadki. Niestety. Od wczoraj wszyscy (prawie) mnie strasznie irytują. Wystarczy jedno zdanie wypowiedziane do mnie na pewien temat. Drugi dzień chodzę zła jak osa.
Obecnie próbuję się odstresować ( heh) mam wielką nadzieję, że jak pójdę do szkoły to mi przejdzie. Mój kochany "szwagier" (tak nazywam chłopaka siostry) dodał zdjęcie ze mną. Wyszłam na nim na przestraszoną, bo mnie w tańcu (jak to wytłumaczyć) "pochylił" (?). Nie wiem jak to się fachowo nazywa. Wyszłam na przestraszoną, bo w tym momencie myślałam, że wyląduję na podłodze, tak mnie trzymał. Ile lajków jest pod tym zdjęciem. MASAKRA. W większości to moi znajomi. On nie chce usunąć, bo jego kolegom się to zdjęcie podoba. Jakaś tragedia. Śmieję się, że moje nogi wyszły bardzo zgrabne i długie. Jedyny plus tego wszystkiego. :D
Od jakiegoś czasu słucham ścieżki dźwiękowej z filmu "LOL", najczęściej piosenki "Heart on fire". W ostatniej notce była dodana. W piątek byłam na spacerze z moimi Best Friends. Gadałyśmy jak szalone, ale o rzeczach mało istotnych. Bardziej to były przemyślenia. Załamana jestem jeszcze innym faktem, gdy piszą matury mam 1 dzień wolnego, a 7 i 8 maja mam po cztery lekcje. Im się opłaca nas wysyłać do szkoły ?
Bez sensu i piszę jeszcze próbną maturę z matematyki. W pierwszej klasie liceum, to jest bardzo dziwne, zrozumiałabym, że w drugiej, ale w pierwszej, gdzie nie wszystko jest przerobione. 

Inspiracje z pinger.pl z kolorkiem różowym w każdym odcieniu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

__________________________________

Niedługo kolejna notka.

9 komentarzy:

  1. śliczne / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. U mnie NN :D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, ale różu! Niedobrze mi! :D //True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Cię ,,szwagier'' wrobił. :D
    Nie oglądałam filmu Lol, ale piosenkę znam, bo mi koleżanka ją przesłała i muszę przyznać, że jest fajna. c:
    Zapraszam na na nowy wpis!
    Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa recenzja na http://true-villain.blog.pl (Macklemore & Ryan Lewis – The Heist)
    Pozdrawiam i zapraszam, True-Villain

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie Ci współczuje co do 1 dnia wolnego w trakcie matur. Ja mam cały tydzien wolny :D
    Ciekawy blog i zapewne będę go odwiedzać. Zapraszam na mój świeżo założony blog.

    http://provencompatibility.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, róż ;) Niegdyś mój ulubiony kolor. Sporo mam ubrań w tym kolorze ;)

    Zapraszam na nową recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Honey "Million").

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako mała dziewczynka nie wyobrażałam sobie dnia bez różowego... Mam duży sentyment do tego koloru i czasem lubię go ubrać ^.^
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post.

    I'll be returning to your web site for more soon.

    Here is my web-site; Author's external home page.
    ..

    OdpowiedzUsuń