INSTAGRAM

Instagram

4/23/2013

Ślub

Hej! Wreszcie mam czas usiąść, żeby napisać post. W piątek miałam zamiar iść na rockową wirówkę, ale moja przyjaciółka nie dała rady iść na nią, więc poszłyśmy na chwilę przejść się na spacer. Dowiedziałam się paru konkretnych rzeczy, których nikomu nie mogę zdradzić. Tak w ogóle to pogadałyśmy, bo mijamy się w busie, ale to nie jest miejsce na rozmowy.
Od rana w sobotę szykowałam się na ślub mojej kuzynki. Ubrałam moją malinową sukienkę. Miałam mieć końcówki delikatnie pokręcone, ale nie wyszło, dlatego też miałam proste włosy.Makijaż mi wyszedł...z tego jestem zadowolona. Niedziela - drugi dzień "imprezowania", w troszkę mniejszym gronie. Całe dwa dni byłam poza domem, wróciłam wieczorem. Byłam strasznie padnięta, szczególnie że cały czas chodziłam w butach na obcasie może nie jakimś dużym, ale jednak nogi trochę bolały. W poniedziałek jakoś przeżyłam. Dzisiaj to już była masakra. Siedziałam wczoraj na kompie do około 23:40, ale spać poszłam po 00:20 nie mogłam się skupić na żadnej lekcji, bo nie wyspałam się i strasznie spać mi się chciało. Postanowienie nigdy nie siedzieć do tak późna jeśli na następny dzień mam szkołę.

Oto moja sukienka, już leżąca na mnie.

 

____________________________________

Kolejna notka na 100 % w piątek. 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor sukienki :) Jak się bawiłaś? Świetna piosenka w notce.
    NN na http://emms-watson.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor sukienki

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Woodkid "Iron EP").

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem teraz zmęczona tymi egzaminami, ale jutro już ostatni dzień. jakoś to będzie :) Piękna sukienka / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka.
    Nie siedź tyle do późna bo będziesz takim zombie jak ja już jestem :D //True-Villain

    OdpowiedzUsuń
  5. NN na http://emms-watson.blog.pl/
    .

    OdpowiedzUsuń