INSTAGRAM

Instagram

5/11/2013

"I should be over all the butterflies"

Cześć! Ostatnio jakoś się przekonałam do utworu Paramore - Still Into You. Słucham jej i Jamal - Defto ciągle.
Dalej trwają matury... Miałam wolne tylko w czwartek. We wtorek poszłam na pizze z koleżankami do lokalu obok mojej szkoły. Pogadałyśmy i pośmiałyśmy się. Później się odprowadzałyśmy do przystanków. Było super, bo też pogoda dopisała, świeciło słońce i  do tego skończyłam lekcje o 10:30. W środę natomiast zaczynałam od 10:40 i pisałam próbną maturę z matematyki. Ogólnie wszystkie klasy pierwsze pisały w dwóch salach gimnastycznych. Ja byłam w nowej sali i miałam numerek 139, siedziałam w tyle.
Z tego co się orientuję, niektórym udało się ściągnąć, chodź w sumie tego nie rozumie, bo tablice ze wzorami mieli i wystarczyło podstawić.
W czwartek byłam z przyjaciółką na zakupach. Kupiłam sobie miętową bluzeczkę z koronką na plecach i rękawami 3/4. Jakie świetne buty przymierzałam! Kremowe na platformie i dużym obcasie. Muszę sobie takie kupić. To by było spełnienie marzeń. Wcześniej kupiłam sobie dwie sukienki. Jedna taka letnia biało-czarna i druga bardziej elegancka biało-czarno-różowa (prosta), idealna do mojej figury. Tak na marginesie jestem dość tak szczupła, mam kłopoty z kupnem jakichkolwiek ubrań. 
Dzisiaj byłam na konkursie Pieśni Maryjnych. Wyszło nam fajnie, ciekawa jestem czy coś otrzymamy. Jutro jest koncert laureatów i wieczorem się dowiemy czy zagramy.

_________________________________

Kolejna notka już niedługo. :)))

9 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo <3 / u mnie też nawet fajnie, ciesze się że już jest słońce i można gdzieś wreszcie wyjść / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanych zakupów.
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za życzenia :)Jeszcze dokańczam szablon,uczę się,poznaję nowe efekty.Ja niedawno kupiłam trampki (kolor malinowy),oraz seledynowe spodnie:)Współczuje próbnej matury z matematyki,chyba bym nie przeżyła tego:P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez bym chciała jakąś sukienkę sobie kupić xD a ty masz aż 2 xd // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie NN // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem na zakupach można trafić na prawdziwe perełki :D Trzymam kciuki za konkurs
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam na nową notkę na blogu http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałaś tą samą maturę co maturzyści z 3 klas. Czy mieliście inne arkusze? Pokażesz sukienki jakie zakupiłaś? pozdr /grafiker

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla nas zrobili inne arkusze, bo dopiero jesteśmy w klasie 1. Sukienki pokażę jak zrobię zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń