INSTAGRAM

Instagram

5/14/2013

"Nie obchodzi mnie cały świat i to, że jest gdzieś obok (...)"

Hej! W niedzielę wystąpiłyśmy w koncercie laureatów Festiwalu Pieśni Maryjnych. Zajęłyśmy 1 miejsce, dostałyśmy dyplom, puchar, 300 złotych i coś tam jeszcze było. Te pieniądze podzielimy po równo i pomyślałyśmy, żeby za nie pojechać do kina. Taka mała wycieczka do Krakowa, pewnie do Bonarki.
Na w-f poszliśmy na spacer, gdzieś w lesie byliśmy i wyszliśmy na polanę. Fajnie czasem przejść się w miejsca sobie nieznane.
W piątek z zespołem pojedziemy na wojewódzki etap Talentów Małopolski w Dobczycach. Muszę podpatrzeć jakie solistki przeszły, żeby się w następnym roku jakoś się ukierunkować jaki repertuar wybrać. Do szkoły się w tym dniu nie wybieram, pomogę coś w domu w przygotowaniach do Pierwszej Komunii mojej siostry.
W sobotę planuję pójść na Rockową Wirówkę z koleżanką, może się jeszcze ktoś dołączy, ale wrócić muszę wcześniej by się wyspać na kolejny dzień, bo Komunia.
Do mojej kolekcji dołączyła kolejna sukienka w kolorze czarnym. Zdjęcia postaram się dodać do kolejnej notki jak będę mieć czas na ich zrobienie.
Teraz pozostaje mi jakoś przeżyć ten tydzień. :)

________________________________________

Kolejna notka za parę dni.
         :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje za pierwsze miejsce :D // GARIAD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje zwycięstwa.
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)


    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl ["The Great Gatsby" - soundtrack]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:)Ja nie lubię za bardzo sukienek.A w Krakowie kilka razy byłam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no gratulacje! I miejsce to nie byle co. :D Ja w tym roku też idę na komunię, ale do brata ciotecznego, tyle że w następny weekend. ;) Pozdrawiam, grafiker:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę na True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O gratuluję!!!!! Kraków to piękne miasto (moje xD), a Bonarka ma najlepszy według mnie wygląd kina i empiku! Na co się wybieracie?
    2 NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. nn - bluush :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna piosenka ^^ :D Zapraszam na http://silver-o-bzdurach.blog.onet.pl/ :)
    Silver

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nową notkę na True-Villain.blog.pl w której ukazał się konkurs. Koniecznie sprawdź!

    OdpowiedzUsuń