INSTAGRAM

Instagram

5/27/2013

Ważna informacja

Cześć! Jak zimnooo. Dlaczego? A już tak ładnie się robiło. Mam nadzieję, że jak będzie teraz wolne to chociaż słońce troszkę poświeci.
Ze szkoły przyszłam jakąś godzinę temu. Całkiem spoko było, takie malutkie luzy, ale już jutro będzie trochę ciężej, walka o w miarę dobre oceny na koniec roku. Mam nadzieję, że moje koleżanki poprawią zagrożenia. Strasznie je lubię i śmiejemy się, że chcemy razem upić się i leżeć pod stołem na jakieś imprezie na koniec szkoły po maturach.
A tak w ogóle mam trochę więcej czasu. Może ktoś z was tworzy lub zna kogoś kto komponuje muzykę. Byłabym skłonna do współpracy. Do gotowej muzyki dużo łatwiej jest się w stanie napisać tekst, a i może spróbowałabym coś nagrać. Chodź mam jeden tekst, który kiedyś napisała moja kumpela. Mam jej błogosławieństwo na użycie go. Moje teksty nie są jakiś wysokich lotów. Jestem tego w pełni świadoma.
Tak, więc na zakończenie. Z góry dziękuję za jakiekolwiek namiary. <3
Mam zrobione próbne zdjęcia i jak się uda to może niebawem zrobię sobie sesję zdjęciową. Być może podzielę się efektem, chodź dalej się zastanawiam czy opublikować.

_____________________________________
Kolejna notka niebawem. <3 <3

16 komentarzy:

  1. Pogoda rzeczywiście się popsuła. Już mi brakuje słońca :)
    Moja przyjaciółka także była kiedyś w ciąży ale poroniła. Cieszyła się, że poroniła bo jest jeszcze młoda. Dziecko to nie jest koniec świata. Wierzę, że Twoja koleżanka sobie poradzi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://bycpoprostusoba.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda się niestety popsuła. Jestem w pierwszej liceum, a moja koleżanka z klasy z gimnazjum jest właśnie w ciąży. Ma plany urodzić dziecko i się opić do nieprzytomności. Ambitnie...
    Ja też mogę nie zdać bo mam dużo nieobecności, ale myślę, że sobie poradzę. Chyba wyciągnę na średnią w okolicach 4,5.
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez tak mam, ze zastanawiam sie czy na blogu pokazac swoj wizerunek, bo jednak chyba wole miec troche prywatnosci , co do słoneczka to też na nie czekam, bo ciągle pada ;c / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziecko.. z jednej strony bardzo współczuję, bo w tym wieku A z drugiej. Moja mama ma 3 dzieci, ja jestem najmłodsza. Mnie urodziła w wieku 45 lat. Czasem obcy ludzie myślą, że jest moją babcią. Bardzo mi wtedy smutno i trochę jakby wstyd. Że nie są młodsi. Nie powinnam, wiem. Ale przynajmniej to dziecko będzie miało młodą mamę. Im mniejsza różnica wieku, tym lepsze kontakty. :) Niestety nie znam nikogo, kto może Ci pomóc. Ale szukaj w swojej okolicy, żeby spotkać się osobiście, a nie po całej polsce. U mnie w klasie też są osoby, które mają gdzieś szkołe i wiedzą, że są marne szanse ukończenia gimnazjum. Jak? JAK MOŻNA NIE MIEĆ PODSTAWOWEGO WYKSZTAŁCENIA? Ja też nie podaję znajomym adresu mojego bloga. Kiedyś jakaś dziewczyna znalazła w sieci mojego starego bloga. Miałam wtedy z 10 lat. Strasznie źle, w dodatku często go komentowała. Naprawdę, aż płakać się chciało. Dlatego nikt ze znajomych go nie ma. :) Pozdrawiam GLATT

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę głupia ta twoja koleżanka, że tak wpadła. W takim wieku... J anie wiem, co bym zrobiła. Nie chciałabym tego dziecka.

    3x recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    http://the-rockferry.blog.onet.pl/2013/05/28/359-360-361-green-day-uno-dos-tre-2012-2/

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na http://silver-o-bzdurach.blog.onet.pl/
    Też czekam na słońce :)takie lato że ciągle pada i jest zimno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa notka na blogu http://true-villain.blog.pl a w niej ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu "Poszukiwacze Pytań". Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak ciąża w tak młodym wieku.... Życzę dobrych ocen, a piosenka w notce jest świetna
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Milo mi poinformować, że na GLATT pojawił sie nowy post i serdecznie Ciebie na niego zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak. Ciąża w tym wieku to nic fajnego. Na pewno źle się z tym czuje, a im bardziej widoczna ciąża tym bardziej będzie się czuła napiętnowana, bo bądź co bądź taka dziewczyna rzuca się w oczy. Nie wiem, mam nadzieję, że sobie poradzi. Co do kompozytorów, to niestety nie zmam nikogo. Może na facebooku uda ci się kogoś znaleźć. Sama nie wiem. Ciężka sprawa. Pozdrawiam ;* grafiker

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't know if it's just me or if everybody else encountering problems with your website.
    It appears as though some of the written text in your content are running off
    the screen. Can someone else please provide feedback
    and let me know if this is happening to them as well?
    This may be a issue with my internet browser
    because I've had this happen previously. Thanks

    my web site - HardKnight Reviews

    OdpowiedzUsuń