INSTAGRAM

Instagram

5/02/2013

Weekend majowy

Hej! Długi weekend się już wczoraj rozpoczął. Tak chciałabym by wiecznie trwał. Nie mam jakiś specjalnych planów. Po wolnym są matury, przez które plan lekcji mi się zmienia. Niestety nie na lepsze, ale jakoś przecierpię do końca roku i może się przyzwyczaję. Pocieszenie jest jedno inne klasy mają gorzej.
Zmieniłam sobie widok mojego kanału na YouTube. Muszę teraz pomyśleć nad grafiką kanału, w sumie nagłówek na blogu też muszę zmienić. Mam pomysł, tylko muszę sobie zrobić sesję zdjęciową.
Dawno nic nie nagrywałam... muszę to nadrobić. Tyle rzeczy od dawna nie robiłam...
Wypatrzyłam sobie sukienkę na allegro, którą sobie mam nadzieję dzisiaj zamówię. Założę ją na komunię mojej siostry, która już za 3 tygodnie.
Przypomniałam sobie dzisiaj o takim jednym filmie, który pokazuje jak jedna decyzja może zmienić nasze życie. Codziennie podejmujemy tysiące decyzji jak na przykład:
- w co ubrać się
- czy pójść do szkoły
- czy zagadać do nieznajomego
- czy w danej chwili pójść do pierwszego lepszego sklepu
- co zjeść na śniadanie, obiad i tak dalej.
Jedna najprostsza decyzja może odmienić nasze życie o 180 stopni. Co jeśli podejmiemy odwrotną decyzję? Pewnie dalej będziemy żyć tak jak przedtem, aż do kolejnej, która może wszystko zmienić na lepsze lub też na gorsze. Dużo się mówi o tak zwanych zmarnowanych szansach. Czyli o takich decyzjach, które zmieniłyby nasze życie na dużo lepsze. Chodź czasem lepiej zmarnować tą szansę, by później dostać coś od losu, co będzie dużo lepsze dla nas.
______________________________________

Kolejna notka niebawem. :))

16 komentarzy:

  1. Nie marnuj szans! Nie warto ;)
    Ja majówkę spędzę nudząc się przed komputerem...
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na weekend majowy nie mam specjalnych planów, wszystko wychodzi tak spontanicznie. :D Chciałam dzisiaj wyjść na dwór, na rower czy rolki, ale na dworze deszcz leje i wiatr wieje... Aż mi się zrymowało. :D Jaki tytuł ma ten film? Chętnie obejrzę. ;)
    Grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat ukończyłam szkołę,matury nie zdaje,idę do szkoły policealnej:)Przez jakiś czas nie będę dodawała postów,ponieważ pracuję nad szablonem...jak będzie gotowy,to nadrobię zaległości i zajmę się grafiką:)Na majówkę też nigdzie się nie wybieram,siedzę w domu bo pogoda okropna;/
    http://love--graphic.blogspot.com pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szanse warto wykorzystać, bo potem można żałować. Ja tak przynajmniej mam.
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek, fajny masz blog , już obserwuję :)
    http://perrie-edwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę że ty mnie też zaobserwujesz , jeśli lubisz Little mix, wpadnij na:
    http://perrie-edwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z sesją :D // GARIAD.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje notki <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj linka do tej sukienki, którą zamówiłaś. Jestem ciekawa! ;D
    Fajnie, że zamówiłaś, ja jeszcze nie mam wybranej sukienki. Trzeba się sprężać.


    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Majówka niestety spędzona w domu. Zresztą, chyba wszyscy ja tak spędzaliśmy, skoro non stop padało. Tak naprawdę podejmując decyzje, nigdy nie wiesz czy właśnie marnujesz swoją szansę czy idziesz w dobrym kierunku, by ją na maksa wykorzystać. Zawsze idzie się w nieznane, bo czasem pewnie drogi robią nam psikusy. Pozdrawiam serdecznie i u mnie nowy post!
    GLATT

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej u mnie nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl ciekawy blog :) fajnie piszesz moze bedziemy informowac sie o nowych notkach?

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie decyzje jak w co sie ubrać czy coś zjeść nie zmienia za bardzo naszego życia, ale inne już tak np. (przede mną teraz) gdzie iśc na studia. masakra.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl ("Twilight" (soundtrack))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje dużo naszego życia nie zmieniają, ale to tylko przykład :)

      Usuń
  14. Notka jak zwykle ekstra. :D Przepraszam, że tak długo nie komentowałam, ale komputer mi się zepsuł. Ale już jest ok. :D
    Dodałam nowe rozdziały na http://wiwerna.blog.pl/ i na http://elemendid.blog.onet.pl/ .
    Śmietana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. For most recent information you have to pay a visit the web and on web I found this web site as a finest site for most recent
    updates.

    my homepage: Click Here

    OdpowiedzUsuń