INSTAGRAM

Instagram

6/08/2013

Już niebawem....

Cześć! Trochę nie pisałam, ale to wszystko spowodowane dużą ilością nauki. Teraz pod koniec zachciało się nauczycielom robić sprawdziany i kartkówki. Jestem ostatnio strasznie roztargniona, więc podczas informowania was o nowych publikacjach mogą wkraść się jakieś błędy itp., itd.
U mnie się trochę zmieniło. Miałam masę czasu i efekt mojej pracy mam nadzieję pokazać wam pod koniec wakacji, w dniu moich urodzin. Mam podkład i tekst, takie próbne nagranie zrobiłam, ale jeszcze coś zmienię i zobaczymy co z tego wyjdzie. Podkład będzie akustyczny (gitara), to była taka ostatnia deska ratunku, bo piosenki nie nagram a'capella. Kiedyś jak wszystko się dobrze ułoży to zrobi się inną wersję, z dużą ilością instrumentów. Na razie, na początek myślę, że wystarczy to co jest.
Wczoraj miałam popis w szkole muzycznej. Śpiewałam piosenkę Edyty Geppert tą co na "Talentach Małopolski". Po występie miała próbę, bo na zakończeniu roku w szkole muzycznej będę wykonywać w duecie (?) utwór "You Raise Me Up" na głosy. Jak zawsze śpiewam sopranem. Piosenka prześliczna, a śpiewana na głosy jeszcze piękniejsza.
Za tydzień mam koncert... U mnie w okolicy za  2 tygodnie wystąpi Lady Pank. Choćbym chorowała muszę iść na koncert. Już się umówiłam z koleżankami, pozostają nam tylko małe szczegóły do omówienia.
W poniedziałek będę świadkiem na Bierzmowaniu K., dlatego też muszę się zwolnić z ostatniej lekcji, żeby się jakoś ogarnąć.  
_______________________________________________

Mam mały pomysł...może bym tak zrobiła na zakończenie roku szkolnego notkę, w której będziecie zadawać mi pytania? Co o tym sądzicie? Post postaram się we wtorek lub najpóźniej w sobotę za tydzień.
:))

8 komentarzy:

  1. bardzo fajny wpis, ja też mam strasznie duzo nauki / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. A może założyłabyś blogowego aska? Myślę, że byłoby to ciekawe...:)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny umysł nauczycieli działa tak, że koniec roku = dowalmy więcej nauki...
    Uwielbiam Paramore!
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje dużej ilości nauki. Chociaz dzisiaj dużo bym dała, by byc na twoim miejscu i ponownie chodzic do szkoły nie martwić się, na jakie studia iść.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Emmelie de Forest „Only Teardrops” – laureatka Eurowizji 2013)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam duuuuuużo nauki, niestety. Nie mam przez to czasu an bloga ;/

    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też tak było-przed końcem roku same kartkówki i sprawdziany.Na szczęście to już za mną:)Na koncert Lady Pank bym się pewnie wybrała ;) Pozdrawiam!Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń