INSTAGRAM

Instagram

6/24/2013

Lady Pank

Hej! Wszystko to co miałam zdać pozdawałam. Teraz pozostaje mi się obijać. Na lekcjach nic nie robimy, ale i tak muszę chodzić do końca jeśli chce utrzymać wzorowe zachowanie. Jednak zrobię sobie jutro i w czwartek wolne, napiszę usprawiedliwienie.
Ostatnio mam strasznie zakręcone dni i chyba zaczynam mieć małą paranoję co do jednej rzeczy. 
Wczoraj byłam na małym koncercie Lady Pank, byłam pod samą sceną. Obok mnie tańczyli pogo, nie powiem, że nie oberwałam przy okazji chodź nie tańczyłam w tym kole. Ochroniarze mieli dużo pracy... Zamiast śpiewać, po prostu wydzierałam ryja (kolokwialnie rzecz ujmując). Ileż znajomych osób widziałam. Byłam z trzema kumpelami E. I. M. Koncert był bardzo udany. W sobotę u mnie w okolicy na dniach miasta ma być Łukasz Zagrobelny, przejdę się na chwilę, żeby posłuchać. Za dwa tygodnie Bracia, z tym mam mały kłopot dotyczący transportu z koncertu w nocy, myślę, że jakoś się zorganizuję, mam trochę czasu.
Za jakiś czas może podzielę się pewną informacją. Na razie muszę przemyśleć taką jedną propozycję i przygotować się do ewentualnych pozytywnych konsekwencji.

Zdjęcie z mojego ostatniego spaceru z I. Trochę mnie ono przeraża. Tak w ogóle tego białego kółka nie było na niebie, pojawiło się dopiero na zdjęciu. Dziwne...

______________________________________________
Kolejna notka w dniu zakończenia roku szkolnego.

8 komentarzy:

  1. Nie słucham polskiej muzyki więc nie wiem czy chciałabym iść na któryś z tych koncertów. Ewentualnie mogłabym na Lady Pank. Świetna ta fotka.

    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. my teraz na lekcjach tez sie obijamy, wgl nie wiem po co do szkoły chodzić. Śliczne zdjęcie <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetnie, że dobrze spędziłaś czas :) Nie martw się, niedługo wakacje i będzie wzorowe zachowanie ♥ Super fotka!

    4NN o żywności na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To koncert był udany :D Ja lubię Łukasza Zagrobelnego tylko jako aktora musicalowego, gdy występuje w Teatrze Roma. Jest naprawdę świetny.
    NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcie <3

    2x recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię na RATOWANIESWIATA.blogspot.com - jest bardzo ważna informacja, o której musisz wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń