INSTAGRAM

Instagram

6/28/2013

"Sen"-kolejny tekst

Cześć! Zakończenie roku szkolnego jest za nami. Tak naprawdę nie mam żadnych konkretnych planów na wakacje poza kilkoma. Jedno jest pewne nie mam zamiaru się nudzić! Coś trzeba będzie wymyślić, żeby wakacje były jednymi z niezapominanych w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Moja średnia wynosi 4,13 jestem z niej w pełni zadowolona, bo przecież mogło być gorzej. Jestem jedną z nielicznych osób, które przekroczyły barierę 4,0.
W sumie...narzekamy na tą szkołę, ale tak naprawdę większość tego dobrego spotkało nas właśnie dzięki niej. Po tych wszystkich latach edukacji nie wyobrażam sobie jak to będzie, gdy do szkoły już nie będę chodzić. Wiele znajomości się rozpadnie, wiele może przetrwa... Można będzie tylko wspominać te wszystkie historie, które nadal będą rozśmieszać; ludzi którzy mieli swoje odpały i te primadonny, których ich zdanie się tylko liczyło w klasie.
************************************
W tym poście przedstawiam wam moje kolejne dzieło. Wydaje mi się, że jest to chyba mój najlepszy swoją drogą tekst. Siedziałam nad nim bardzo długo przez moje dążenie do idealnego efektu, mam nadzieję, że chociaż w połowie taki uzyskałam. Sama nie wiem co mnie popchnęło do napisania takiej piosenki. Wydaje się mi, że na pewno jest bardziej ambitniejsza, niż wszystkie banały o miłości, które sama też czasem piszę. Każdy człowiek śni i w pewnym sensie ten tekst o tym opowiada, co jest gdy śnimy i co gdy się budzimy, że to co było w tym naszym śnie to tylko marzenie, dopiero później rano dopada nas szara rzeczywistość, gdy wstaniemy do pracy, szkoły. Uświadamiamy sobie, iż to nigdy się nie ziści, przy okazji się dołując. Nie wiem czy napisałam w miarę sensownie, byście zrozumieli to co chciałam przekazać.
____________________________________
Tekst: Duśka
"Sen"


Idę powoli przez miasto jak cień,
zamykam oczy i widzę kolejny dzień.
Na tym się zatrzymałam i nie wiem co dalej. robić
No, bo nie chcę stracić tego co już otrzymałam
tych wszystkich chwil spędzonych w tym śnie.

Nie chcę tak żyć, chcę poczuć wiatr,
uwolnić się i uciec gdzie się da;
na koniec świata i jeszcze dalej
by nie dopadły mnie więcej złe sny.

Idę szybciej uciec najdalej chce,
otwieram oczy i widzę to co już jest.
Przede mną stoi ten okropny cień,
to rzeczywistość, która dręczy mnie.
A w niej jestem samotna jak ten nieszczęsny cień.

Nie chcę tak żyć, chcę poczuć wiatr,
uwolnić się i uciec gdzie się da,
na koniec świata i jeszcze dalej,
by nie dopadły mnie więcej złe sny.

Nie wiem co zrobić mam,
co ze snem, który chce by spełnił już się dziś.

______________________________________

Kilka zdjęć ze strony Miejskiego Ośrodka Kultury z koncertu Lady Pank.

 
 

________________________________________
Kolejna notka w poniedziałek.

11 komentarzy:

  1. ja mam średnią 4,33 i też jestem zadowolona, dla mnie to dużo jak na ukończenie gimnazjum xd no zajebiście miałaś z tym koncertem :) i bardzo ładny wiersz / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja to 4,5, ale to i tak słabo w porównaniu z rówieśnikami. Mam nadzieję, że dostanę się do Lo z pierwszego wyboru.
    ***
    NOWY POST- GLATT.BLOG.ONET.PL ! Recenzja Eyelinerów Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się nie będę wypowiadać na temat mojej średniej xD Och na koncercie musiało być fajnie, a tekst jest całkiem ok. Chciałabym usłyszeć tą piosenkę.
    NN na http://emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej to jest naprawdę dobre! Podoba mi się. Jeszcze do tego melodia i byłby hicior. :D Gratuluję średniej. Jak na technikum jest bardzo dobrze. :D Pozdr! Grafiker

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! http://www.bloglovin.com/blog/9292011/?claim=vfaqy49582g DODAJ MNIE! :D Naprawdę fajna strona, zapisz się! Więcej w moim nowym, szybkim poście, który wyjśnia wszystko! Jak się zapiszesz, dodaj mnie! :) Glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I think that everything posted made a lot of sense.
    However, what about this? suppose you added a little content?
    I ain't suggesting your information isn't solid., but what if you added a post title
    that makes people want more? I mean ""Sen"-kolejny tekst" is kinda
    boring. You could peek at Yahoo's front page and see how they create article titles to get people interested. You might try adding a video or a pic or two to grab readers excited about everything've written.
    In my opinion, it would bring your blog a little bit more interesting.


    Here is my website: hardknightreviews.org

    OdpowiedzUsuń
  7. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tekst! Bardzo mi się podoba, taki... prawdziwy :) Widzę, że koncert się udał? ;)

    Przepraszam za milczenie, ale wszystko przez ten remont... A, właśnie! Zapraszam Cię na RS.XX.PL - blog po remoncie! Czekam na opinie, ruszamy z ratowaniem świata! :) PS: Udanych wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim blogu nowy post. A w nim relacja z wizyty w okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Pozdrawiam, Nośka!
    http://www.bloglovin.com/blog/9292011/glatt - dodaj mnie!
    http://glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja średnia to 4,4. Jestem bardzo zadowolona (1 liceum).

    Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń