INSTAGRAM

Instagram

7/23/2013

Babia Góra

Cześć! Nie mogłam wymyślić co dodać do notki, myślałam przez cały czas o tym. Wymyśliłam...będą zdjęcia z mojego dzisiejszego wypadu na Babią Górę (1723 m. n.p.m).
 W poniedziałek byłam z M. na zakupach. Spędziłam na nich całe popołudnie, obeszło się już bez niespodzianek. Kupiłam sobie już trampki w czarnym kolorze do szkoły.  Później mogę nie mieć czasu na to. Poszłyśmy jeszcze do parku obok zamku trochę posiedzieć, bo dawno tam nie byłyśmy na spacerze.
Dzisiaj jak już wspomniałam byłam w Babiogórskim Parku Narodowym. Przez jakiś czas ciężko się szło, było trochę stromo, ale gdy zaczęła się kosodrzewina już było dużo lepiej. Utworzone już dawno temu został punkt widokowy (taki "taras"), z którego podziwiałam naprawdę bardzo ładne widoki gór i pól pod górą. Przez dłuższą chwilę była bardzo fajna ścieżka, a później po kamieniach. Na szczycie strasznie wiało, a ja ubrana w krótkie spodenki. Na szczęście miałam bluzę, więc ją ubrałam. Można powiedzieć, że przez chwilę byłam na Słowacji. Przez Babią Górę przechodzi granica. W czasie "spacerowania" kuzyn zrobił mi parę zdjęć. Jedno tak przerobiłam, że okulary przeciwsłoneczne są kolorowe a reszta zdjęcia jest czarno-biała.
W okolicy domu mojej babci zrobiłam sobie też zdjęcia w zbożu. Mam nadzieję, że właściciele się nie dowiedzą, z resztą nic tam nie podeptaliśmy. Jednak trzeba będzie zdjęcia powtórzyć. bo ni wyszły jak patrze na nie na komputerze zbyt dobrze. Byłoby kilka świetnych, jednak jakaś trawa strasznie przeszkadza.

Zdjęcia wykonane w drodze na Diablaka.




  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
__________________________________________
 Kolejna notka w weekend :)

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia są wspaniałe ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Selena Gomez "Stars Dance")

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)

    UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego! Żelik ma tylnie łapki sparaliżowane (obecnie porusza się na wózku) - to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki - w innym wypadku trafi do schroniska (gdzie nie poradzi sobie i możliwe, że zostanie zagryziony przez silniejsze psy) albo zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę - CHODZI TYLKO O DOM! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych - MAMY TYLKO 2 TYGODNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, mieszkasz w pięknej okolicy / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoki, uwielbiam góry♥
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia<3 Ja tam nie byłam niestety.Też mieszkam blisko gór,dokładniej,Gór Opawskich.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na radosną NN :) RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. nowy post love--graphic.blogspot.com na zaprazam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe współprace - przez to mój blog powoli robi się jako poważna strona internetowa. Przez to trochę mniej czasu mam na informowanie, więc postanawiam informować Ciebie o NN najwyżej co 2-3 dni. Codziennie można wejść nawet po kilkanaście razy na bloga, bo co chwilę pojawia się coś nowego. Ale informować będę nadal, tylko co 2-3 dni :) Liczę na to samo u Ciebie, bo ja nadal czytam i komentuję(może nie zawsze, ale nadrabiam to). Więc, zapraszam na NN - RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy post u mnie :) Glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. NN >> bluush :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mini-imprezę :) http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1ooo-mini-impreza-z-okazji-tysiecznej.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne widoczki :)). Na początku myślałam że na pierwszej fotografii są dwaj mroczni kosiarze :D

    http://nemezisblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście...nie patrzyłam na to zdjęcie w taki sposób :))

      Usuń