INSTAGRAM

Instagram

7/16/2013

Co można zrobić ze starych ubrań?

Cześć! Na dzisiejszą notkę zbytnio weny nie mam. Nie chce mi się nic robić, tylko leżeć i oglądać filmy lub grać w gry.
W niedzielę byłam na pierwszej połowie meczu i poszłam do domu się przyszykować. Byłam w kinie w Krakowie, a dokładniej w Bonarce. Było 5 osób razem ze mną, oczywiście jak zawsze jestem tą najmłodszą. Przed filmem mieliśmy chwilę czas, więc poszliśmy do "House". Kupiłam sobie bluzkę ombre różowo-białą i taką z krótkim rękawem granatową z takim większym dekoltem.
Oglądaliśmy "Pacific Rim", ogólnie świetny film i te efekty specjalne... <ZWIASTUN>
Do domu wróciłam trochę późno.
Od jakiegoś czasu przeszukuje internet w poszukiwaniu piosenek, które idealnie do mnie pasują. Pod względem skali i tego, żebym dobrze brzmiała. Już powoli uczę się kilku i za jakiś czasu dodam je na kanał YT. Z moim programem mogę super przerobić cover, tak jak to robią w profesjonalnych studniach nagraniowych. Jednak brak mi doświadczenia w robieniu masteringu, więc to na razie nie jest tzw. wysokich lotów.
Chyba zacznę się powoli zajmować fotografią,  wiele osób mnie do tego namawia. Mam nawet już jedną modelkę chętną do pozowania, pozostaje tylko znalezienie czasu na zdjęcia.

Co można zrobić z: ?


* męskiej koszuli


* sukienki
* butów

 * ze starych, jeansowych spodni


* kurtki jeansowej


* białej koszulki

 

* białych trampek 


Myślę, że może podsunęłam kilka pomysłów jak przerobić swoje stare rzeczy, by wyglądały ciekawie oraz by służyły przez kolejne tygodnie.
_________________________________
Kolejna notka w weekend.

8 komentarzy:

  1. Świetne pomysły!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka, musze skorzystać chyba z tych pomysłów :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio byłam w house i widziałam tę bluzkę. Ale nie było mojego rozmiaru. ;/ Nie mogę się doczekać kiedy coś dodasz na kanał YT! Bo wiesz, że masz cichą fankę, tak? :D Pozdrowienia! ps: u mnie w końcu coś nowego :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cover! Dzięki za pomysły z ciuchami :D

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować - wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy - wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować - też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka z męskiej koszuli najlepsza <3


    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Editors "The Weight of Your Love")

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. (:
    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej. (:
    _________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na reportaż o smutnej prawdzie na temat największego schronisku w Polsce – RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. POMÓŻMY MACIUSIOWI! Nawet jeżeli nie możesz pomóc płatnie - to chociaż promuj apel - http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o642-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pomozmy.html - BARDZO WAŻNE! Proszę, pomóż...

    OdpowiedzUsuń