INSTAGRAM

Instagram

7/01/2013

Jak zrobić GALAXY na ubraniach ?

Cześć! Od dzisiaj możecie zadawać mi pytania na ask.fm. Okienko widoczne jest na blogu.
W piątek później po południu miałam zakończenie roku szkolnego w szkole muzycznej. Dostałam ocenę celującą za śpiew solowy. Miałam występ w duecie i razem z zespołem w sumie cztery piosenki.
Wakacje już się rozpoczęły.
W sobotę pojechałam do Zakopanego. Taki mały spontan z I. Kupiłam sobie takie sweet różowe okulary (są prześwietne) i taką bransoletkę czarno-żółto-czerwono-zieloną. Pogoda ogólnie się udała, chodź później trochę padał deszcz. Sesja zdjęciowa była. I. dodała na Facebooka parę zdjęć. Z Zakopanego udałyśmy się na koncert Łukasza Zagrobelnego. Dodał na swój Fanpage zdjęcie, na którym mnie widać w tłumie, jestem pod sceną (zaznaczyłam siebie- troszkę zamazane ;p ). Do domu wróciłam jakoś przed 24:00.
W niedzielę nie było mi dane spać do południa..., ale nadrobiłam po południu. Oglądnęłam kilka filmów. Może znacie jakieś filmy godne polecenia? Osobiście gustuje w komediach romantycznych i dramatach. Horrorów strasznie nie lubię.
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy...no może trzech niecałych w moim życiu dzieją się dziwne rzeczy. Wiele z tych spraw nie wiem jak wytłumaczyć. Musiałabym siedzieć w głowach innych ludzi i odczytywać ich myśli. Taka umiejętność na pewno by się przydała niejednej osobie i mnie z pewnością.

____________________________________

Jak zrobić ubrania z motywem GALAXY?

Potrzebne będą:
-Farba: fioletowa, biała, złota i niebieska.
-gąbka (może być nawet taka do mycia naczyń)
-koszulka (najlepiej czarna)
-cienki pędzelek
-pędzel z twardym włosiem
-kilka kartek (mogą być porysowane, nie ma znaczenia)
-talerzyk/ paletę na którą będzie można wylać farbę.


__________________________________________
Kolejna notka jeszcze w tym tygodniu. Co chcecie ?

18 komentarzy:

  1. Po pierwsze: Ale miałaś szczęście z tym wyjazdem, z tą szóstką(brawo!), z koncertem! :)
    Po drugie: DZIĘKI ZA TĄ RADĘ O KOSZULCE GALAXY! ♥

    Pierwsza akcja blogowa - walka o "Wieczorynkę"! Tylko na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, nie ma problemu c:
    Zaobserwowałam tutaj i na Bloglovin (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakopane <3 Uwielbiam to miejsce. :) I jeszcze do tego koncert. To zdjęcie jet w oryginale takie zamazane, czy to na potrzeby bloga? :D Jeśli chodzi o filmy to kiedyś oglądałam ,,nazywam się khan'' mnie się podobał. Jest trochę romantyczny, trochę śmieszny. A i gratuluję szóstki. Oczywiście nie mogło być inaczej. :D W następnej notce? Nagranie z twoim śpiewem! Pozdrowienia :* Katia49 z grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest w oryginale zamazane, było wykonane Iphone'm Łukasza Zagrobelnego.
      Jeśli się wyrobię i wymyślę co to dodam w kolejnej notce cover, a już niedługo pierwszy singiel. ;))

      Usuń
  4. Te ubrania z motywem GALAXy kojarzą mi się z umysłowymi gimbusami...

    True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na moją recenzję(o ile można ją tak nazwać), którą po raz pierwszy w życiu sama napisałam - recenzję o niedocenionym filmie, który mówił prawdę o naszej planecie - ciekawy? Zapraszam na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jest nowy post i ciąg dalszy zagadki. Tym razem musi się udać, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te ubrania wychodzą <3

    Nowa recenzja http://The-Rockferry.blog.onet.pl (RHCP "I'm With You").

    OdpowiedzUsuń
  8. Uratujmy "Wieczorynkę"! Pierwsza część akcji na: RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na drugą notkę kąciku "CELEBRYCI CHARYTATYWNIE" - na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy post na moim blogu.
    Od dziś, proszę informacje o nn umieszczać w dziale "spam", z góry dziękuję! :)
    http://glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowy kącik blogowy - "KUCHNIA WEGETARIAŃSKA DLA DZIECI" - RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba styl galaxy :)Fajnie miałaś,że byłaś na koncercie,ja dawno na żadnym nie byłam;( U mnie nowy post,zapraszam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy przepis wegetariański na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale miałaś super jeju z chęcią bym sie wybrała na koncert Łukasza <3 fajna instrukcja na te ubrania galaxy, naweet nie wiedziałam, ze mozna je zrobić xd / nn - bluush

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa recenzja na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto z koncertu - zapraszam na NN - RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super są stylizacje galaxy, ja wiele się o tym dowiedziałam tu http://modafon.pl/962-ubrania-z-motywem-galaxy.html

    OdpowiedzUsuń