INSTAGRAM

Instagram

7/08/2013

"Jeszcze wierzę, wierzę w lepszy świat"

Hej!! Można powiedzieć, że pierwszy tydzień wakacji już minął. Póki co czas leci wolno, ale zawsze tak jest na początku, później strasznie szybko płynie czas, więc trzeba cieszyć się z każdej chwili.  Jak na razie pogoda dopisuje, jest bardzo słonecznie, czasem można zobaczyć jakąś chmurkę. Przez dwa dni tak po godzinie opalałam się...przyznam, że coś tam mnie chwyciło. Na twarzy, gdy nie mam makijażu to najwięcej widać. A i tak przez wakacje się nie maluję, no bo niby po co. Tylko jak gdzieś mam jechać lub wyjść to delikatnie tuszem do rzęs, albo dokładam do tego czarną kredkę i lekki podkład. Ostatnio byłam z K. zawieźć papiery do szkoły, gdzie ja obecnie uczęszczam, już od września do 2 klasy liceum.
Byłam na kolejnym koncercie, tym razem na występie zespołu "Bracia". Tak się złożyło, że nie miałam ochoty iść pod samą scenę, więc siedziałam gdzieś na trybunach.
W  niedzielę byłam na "spacerze" do lasu. Taa... dawno nie byłam w lesie. Wyszłam na najwyższy szczyt w mojej miejscowości, czyli gdzieś tak 760 m. n.p.m. (po tych kamieniach, błocie i cała pogryziona przez komary). Później zeszłam dalszą częścią lasu, do granicy z inną już wioską i tak poszłam z powrotem do domu. Podsumowując przeszłam jakieś 7 do góra 8 kilometrów, w tym większość pod górkę.
Dzisiaj od rana zbierałam na grapie koło domu borówki. Jeszcze mam trochę i koniec...

Możecie mnie pytać o co chcecie.
Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie.
_____________________________________
Kolejna notka może w środę. :)) Dodam zdjęcia, które parę dni temu zrobiłam.

11 komentarzy:

  1. no prosze ciągle jakieś koncerty u ciebie :D gratuluje kondycji, ja bym nie dała rady przejść tyle kilometrów ;) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się ogólnie nie maluję :) Dziękuję,że podoba Ci się mój szablon,prawie tydzień z tym się męczyłam:) Koncert...fajnie miałaś,ja odliczam do koncertu Modern Talking,który ma być dopiero 14 września...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie zaczęłaś wakacje :) Tyle kilometrów i to takiej wysokości? To Ty w górach mieszkasz? Jeśli chodzi op makijaż to jestem za, latem dajmy skórze odpocząć. :)Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój blog ;-)
    Może obserwujemy?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwam cie, ostanio jak ja wchodziłam pod jakąś góre to ledwo doszłam hah;D
    Obserwuję;) liczę na to samo;p
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kondycji. Ja też chętnie przeszłabym się na taką wycieczkę ^^

    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu koncert :D Ile jeszcze zamierzasz? :D Musisz mieć fajnie, skoro mieszkasz w górach :)

    NN na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy kącik blogowy - #NieRobTego :) RS.XX.PL

    Jeżeli możesz, to proszę o informowanie o Twoich NN na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/06/spam.html - ponieważ wtedy będę publikowała i może ktoś odkryje Twojego bloga :) Nie musisz, ale jak chcesz - to proszę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń