INSTAGRAM

Instagram

7/11/2013

"Teoretycznie jestem wolna, a praktycznie uwięziona w przeszłości i wspomnieniach."

Cześć!! Związku z brzydką pogodą, mam czas siąść i napisać krótką notkę.
Parę dni temu dostałam odpowiedź od pewnego mężczyzny, który ma na YT konto. Prosiłam go o zgodę na wykorzystanie jego aranżacji do piosenki, którą niedługo wam przedstawię. Zgodził się bez problemu, dał mi wiele wskazówek. Więcej o tekście i samej aranżacji dowiecie się, gdy opublikuję utwór.
Wczoraj byłam na zakupach z M. W mieście byłyśmy jakieś 5 godzin; chyba z 2 h byłyśmy w knajpie i jadłyśmy obiad, swoją drogą bardzo dobry... Zanim się namyśliłyśmy i wybrałyśmy danie i jeszcze przy okazji rozmawiałyśmy minęło trochę czasu. Kupiłam sobie preparat do usuwania skórek wokół paznokci. Dzisiaj mam w planie go wypróbować. . 
A tak w ogóle niedługo nie będę mogła spokojnie chodzić na zakupy. Normalnie masakra, moja koleżanka jest lekko zniesmaczona wczorajszymi sytuacjami. Czasem zdaję sobie sprawę z różnych rzeczy. I pozostaje się przyznać, że chyba jednak pomyliłam się w ocenie do tej jednej osoby po pewnym czasie znajomości. Wszystko zaczyna wychodzić...

***
Możecie mnie pytać o co chcecie.
Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie.
***

Pod spodem zdjęcia królika mojej młodszej siostry. Był niezwykle trudnym modelem, strasznie się kręcił, nie mógł usiedzieć w jednym miejscu. Na szczęście udało mi się zrobić kilka fotografii.

 
 
 
 
___________________________________________
Kolejna notka w piątek lub w sobotę.

4 komentarze:

  1. Ktoś się na Ciebie uwziął (przynajmniej ja tak zrozumiałam). Współczuję Ci, niestety nie sposób kogos tak prześwietlić, czasem sa osoby, które nieźle się kryją z prawdziwym obliczem. Mnie też denerwują takie sytuacje. Chamów nie brakuje Np. idę sobie ulicą, a tu tiry trąbią na mnie ot tak. Bez powodu bo idę sobie grzecznie chodnikiem (dodam że ubieram się zwyczajnie, żeby nie było - skromnie) i jakiś podstarzały gościu za kierownicą się śmieje. Znaleźli sobie takie hobby i w mojej okolicy tak robią. Trąbią na KAŻDĄ młodą dziewczynę. No ale co zrobić. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ta, znam to niektórzy faceci mówia mi dzien dobry na ulicy i chamsko sie usmiechają, a nawet ich nie znam.../ prześliczny króliczek :3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta... niektórzy potrafią być okropni. A króliczek słodki :)

    WIELKI APEL DO WSZYSTKICH, KTÓRZY TO PRZECZYTAJĄ! Bardzo Was proszę o pomoc dla bezdomnych psów - może jakiś piesek będzie z Twojej okolicy, a Ty będziesz mógł zaadoptować? A jeżeli się nie uda, to chociaż poprzyj akcję! Wejdź na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o536-4dogs-podaruj-psu-usmiech.html i przeczytaj wszystko! Możesz banner dać na bloga i zrobić tak, aby przekierował banner na mój blog. Albo po prostu skopiuj link notki i rozsyłaj innym! To zajmie Ci parę minut - a może uratować wiele psów. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki królik <3 Mój dziadek kiedyś króliki hodował, niestety żadnego już dzisiaj nie mamy.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Skylar Grey "Don't Look Down")

    OdpowiedzUsuń