INSTAGRAM

Instagram

7/13/2013

"Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz." A. Einstein

Hej!! Znowu przez pogodę zostały mi pokrzyżowane plany. Miałam iść wczoraj na koncert tzw. "lokalnych gwiazd" jak ja to nazywam. Chwilowo nie mam w okolicy fajnych koncertów. Jednak może ktoś kojarzy taką imprezę jak "Tydzień Kultury Beskidzkiej". Odbywa się ona w wielu miejscowościach w moim województwie (małopolska).  Za dwa tygodnie przybliżę wam bliżej ten "festiwal" (jakby nie było folklorystyczny). Dowiedziałam się, że i u mnie pod koniec wakacji ma być zorganizowany festyn. Przyjdę na niego na bank, w końcu pewnie będzie na boisku sportowym, który jest jakieś 500-600 metrów od mojego domu, więc głupio siedzieć w nim.
Wczoraj większość dnia spędziłam przy komputerze. Wynikiem tego jest kolejny cover, który nagrałam. Możecie go przesłuchać na stronie COVERY w Menu bloga. Całkowicie zadowolona nie jestem, ale tak długo nic nie dodawałam, że coś musiałam w końcu opublikować. Przy okazji jest to pierwsza próba na nowym programie Cool Edit Pro 2.1.
Zdecydowanie ma więcej funkcji, niż Aduacity. 
Również wczoraj byłam u M. oglądałyśmy film - "Bad teacher" - z Cameron Diaz. Szczerze mówiąc nawet fajny, chodź bywają lepsze.

Zdjęcia bez jakiejkolwiek obróbki, od razu zgrane z aparatu. Zrealizowane w czasie, gdy była strasznie ładna pogoda, jak widać na nich, czyli jakieś 2 tygodnie temu.

 
 
 

________________________________________
Kolejna notkę postaram się dodać w poniedziałek.

6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, dwa pierwsze wyglądają jak zrobione wczesną wiosną ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia:) Ja również niedawno oglądałam "Bad teacher" i po filmie sie lepiej spodziewałam ale może być, Fajny ten twój blog więc bede tu częściej zaglądać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjęcia <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta pogoda... Ale zdjęcia cudne :)

    PROSZĘ WSZYSTKICH O POMOC! PILNIE POSZUKIWANY JEST DOM DLA PIESKA - PROSIACZKA! Więcej tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o6o1-4dogs-podaruj-psu-usmiech-dom-dla.html - Jak możesz, zaadoptuj! Jeżeli nie - podaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są MEGA! Pogoda fatalna ale mają być przejaśnienia ;)

    Co ty na wspólną obserwacje? Jeżeli tak to zapraszam do mnie i do pozostawienia swojego linku z obserwacją ;)

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na RS.XX.PL :)

    Czy chcesz, abym Ciebie dalej informowała? Bardzo proszę o odpowiedź, bo nie wszyscy mi cokolwiek odpisują, a chcę trochę "odświeżyć". Jeżeli możesz, to daj znać do jutra, do godziny 20:00 - ale jeżeli jesteś na wakacjach, to możesz po wakacjach mi napisać(najlepiej to do 1 sierpnia). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń