INSTAGRAM

Instagram

8/06/2013

50 Tydzień Kultury Beskidzkiej

Hej! Już jesteśmy na półmetku wakacji. U mnie pogoda piękna, jest strasznie ciepło. Trawa jest cała żółta, bo sucho jest. Cały czas coś nagrywam, nie wiem jak ugryźć nową piosenkę, w jaki sposób ją nagrać by była ciekawa. Jak wszystko dobrze pójdzie napiszę coś jutro, ale to zależy od jednej bardzo ważnej rzeczy. Na razie tajemnica....
W niedzielę zakończył się 50 Tydzień Kultury Beskidzkiej w mojej okolicy. Na estradzie co roku można podziwiać występy wielu zespołów regionalnych z różnych zakątków Polski oraz całej Europy. Osobiście byłam przez dwa dni. Jeden zespół spodobał mi się najbardziej... Był on z okolic Myślenic. Świetne stroje i choreografia...
Również w niedzielę odbył się odpust parafialny. Na głównej sumie odprawiona została Msza Św., której przewodniczył ks. kard. St. Dziwisz obchodził Złoty Jubileusz Kapłaństwa.
Po południu byłam na meczu. Niestety klub za którym zawsze jestem mimo wszystko... przegrał. ;/
10 sierpnia blog obchodzi 1 urodziny!!!  Jak szybko minął czas,  a mam wrażenie jakbym dopiero zaczęła prowadzić tego bloga.

6 komentarzy:

  1. I właśnie na tym polega bycie prawdziwym fanem - nie tylko w chwilach wygranych :)

    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie to zawsze coś sie dzieje, w fajnych okolicach mieszkasz :) Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga i życze jeszcze więcej lat :D // bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również bardzo gorąco, dziś już po prostu nie mogę wytrzymać. Powodzenia z piosenką! ;* I życzę kolejnych latek bloga!
    www.grafiker.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na mój nowy blog, dopiero zaczynam. Voqe.blogspot, serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń