INSTAGRAM

Instagram

8/02/2013

Fotografia

Hej! Zawsze nie wiem jak zacząć notkę...później to jakoś leci, ale te minimum dwa najprostsze zdania takie wprowadzające trudno mi sklecić.
Od jakiegoś czasu "odkurzyłam" swoje drugie hobby. Mianowicie jest nim fotografia, jak zapewne zauważyliście. Ostatnim czasem bardzo popularna wśród tzw. młodzieży. Mam najprostszy program graficzny Picasa3 oraz Gimp 2.0. Uczę się przerabiać zdjęcia tak, żeby kolory były żywsze i jakieś małe niedoskonałości z retuszować. Myślałam, żeby założyć kolejnego bloga, albo po prostu nie bawić się w tysiąc blogów tylko to wszystko dodawać na tą stronkę. Zrobiłabym wtedy nową podstronę, gdzie byłyby miniaturki z hiperłączem do posta, w którym się znajduję dana sesja zdjęciowa. Co sądzicie o tym pomyśle? Poniżej znajduje się moje zdjęcie, które przerobiłam tak wstępnie na próbę. Chyba trochę je przerysowałam... ale mimo wszystko różnicę widać.


Przed
 

Po

Znowu zaczęłam siedzieć na ising.pl i przy okazji odkryłam jak dużo mam wyświetleń pod nagraniami. Jedno ma prawie 750 inne 500 itd., jest też kilka lajków. Tak przy okazji zapraszam.

_____________________________________________________________

5 komentarzy:

  1. Super pomysł, ja chętnie obejrze twoje zdjęcia, bo robisz naprawde świetne. A jeśli chodzi o przerobienie zdjęcia, to jestem naprawde pod wrażeniem, a troche na grafice sie znam, w jakim programie je przerabiałaś? Gimp? // bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawił mnie Twój komentarz, ponieważ ja jezioro mam dwie ulice obok domu. :D Ale w Boszkowie jest taki jezioro, które zostało uznane za taką mini plażę, nie wiem jak to nazwać. :) Pozdrawiam. Glatt

    OdpowiedzUsuń
  3. W komentarzu wspominałam o jeziorze i on też ma taką plażę, gdzie zawsze się opala i gra w różne gry. Bliżej mnie też znajduje się wiele miejsc do wypadu nad wodę, ale nie ma plaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. 3x recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie przerobione zdjęcie jest cudowne! ♥ Sama interesuję się fotografią od dosyć dawna, miałam zastój, ale odkąd mam bloga na nowo mnie wzięło na robienie zdjęć. Prawdę mówiąc obróbka wcale nie jest taka prosta, ale w Twoim przypadku jest bardzo dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń