INSTAGRAM

Instagram

8/30/2013

My seventeenth birthday.

Hej! Jak tytuł postu wskazuje, dzisiaj obchodzę swoje 17 urodziny. Jak ten czas szybko zleciał, a wydawałoby się, że wczoraj miałam jakieś 6 lat i swój pierwszy dzień edukacji przed sobą. Podsumować nie będę, może za rok, gdy skończę okrągłe 18 lat. Wtedy było by to nawet wskazane... ocenić swoje lata, gdy było się nieletnim. :P
Dzisiaj ma miejsce również na blogu mała premiera pierwszej piosenki. Tekst napisała jakiś czas temu moja koleżanka, a muzyka/ podkład YT. Niestety nie miałam możliwości znalezienia kogoś kto by skomponował, więc pozostał YT i zgoda właściciela kanału. Podkład zwykły...gitara. Nagranie zrealizowane w warunkach domowych. Starałam się coś pokombinować, jednak nie za dużo, żeby nie było zbytniej sztuczności. Emocje w piosence... myślę, że może troszeczkę ich jest. Trudno się wczuć w coś co się nie doświadczyło. W przyszłości może się uda nagrać ze specjalnie skomponowaną muzyką oraz w studiu nagraniowym.


Mam do was wielką prośbę: Jaki może być tytuł dla tej piosenki ?. Czekam na wasze propozycje, (sama nie mam pomysłu) no i na wasze opinie odnośnie utworu. Jestem ich bardzo ciekawa.
I tak na koniec jak wam podoba się nowy wygląd bloga? Osobiście uwielbiam prostotę i minimalizm.

Teraz już zmykam, jadę za parę godzin do Częstochowy. :)) Być może będą zdjęcia.

AKTUALIZACJA:
Tytuł piosenki : SŁOWA NA WIATR.

32 komentarze:

  1. Piosenka dobra, niebanalna.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Demi Lovato "Unbroken")

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna piosenka :) Aczkolwiek nie znam się co do tytułów piosenek... Ale na pewno coś wymyślisz. Piękny szablon, udanego wyjazdu i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    Zapraszam na trzecią i ostatnią część imprezy blogowej: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/2oo2-impreza-blogowa-55-te-urodziny.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego ♥

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego, mam nadzieje, że super spedzilas urodzinki <3 a co do piosenki to piekna, ale ja nie mam weny do ukladania tytułow xd // bluush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciągle myślę nad tytułem...

      Usuń
  5. Zapowiedź PIERWSZEJ RELACJI NA ŻYWO ważnego wydarzenia: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/2o27-zapowiedz-relacji-wielki-mecz-tvn.html - Sprawdź i uczestnicz ze mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj ;)

    dream-of-a-happy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego ! piosenka jest swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego ;3

    http://fashioon-maker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :3 Cudownie śpiewasz *.*

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super piosenka..Bardzo ładny wygląd no i oczywiście wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka fajna ::) Czekam na zdj :)
    Zapraszam :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, pomyślności i wiecznego, przyjemnego blogowania ;3
    Bardzo ładna piosenka,ale nie mam pomysłu na tytuł ;(

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wygląd bloga, bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Podoba mi się i będę częściej wpadać :)
    Obserwuję !

    PROSZĘ,KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU.
    DLA CIEBIE TO CHWILA, A DLA MNIE WIELE ZNACZY.

    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetny wygląd bloga ;)

    zapraszam do mnie
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow *o* Śliczna piosenka *o* Masz piękny głos.
    Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia i czego tam jeszcze chcesz.
    Przed zimą planujemy z drużyną harcerską nagrać płytę :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!
    +obserwuję

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!!! Świetny blog! Piękna piosenka, taka do myślenia ;)


    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypominam, że dzisiaj od 16:40 będzie relacja NA ŻYWO ważnego wydarzenia - mecz charytatywny "TVN" 2013 - POLITYCY KONTRA GWIAZDY! Tylko na http://ratowanieswiata.blogspot.com/ - będzie specjalna notka, kliknijcie na nią i odświeżajcie co 1-2 minuty, aby czytać na bieżąco relację! :) Podajcie dalej innym, aby każdy mógł spędzić miły czas... aż do 19:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego Najlepszego.
    Hej! Zostałaś nominowana do L.B.A na blogu: nataa-natkaa.blogspot.com/ Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny tekst :) Koleżanka ma talent do pisania a Ty do śpiewania. Według mnie jednak ten podkład nie za bardzo pasuje do tekstu. Za bardzo go przytłacza. Muzyka i rytm powinny mieć szybsze tempo i nieco bardziej rytmicznie. Warto spróbować pod rap np. ale niekoniecznie :)
    Swoją drogą mogłabyś podać mi namiary na koleżankę. Uważam, że wspólnie z nią zostałby stworzony świetny duet ;)
    Co do tytułu to pasowałby "nie chcę już", ale już widzę, że wymyśliłaś :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :). Bardzo fajna piosenka ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń