INSTAGRAM

Instagram

8/12/2013

Trudne sprawy i... naleśniki

Hej! Strasznie się nudzę... Zaczęłam nawet rysować, a raczej projektować ubrania. Dawno tego nie robiłam...
Poza tym oglądam już kultowe seriale jak "Dlaczego ja?", "Trudne sprawy" i inne tego typu. Jest kilka odcinków, które nadal mnie rozmieszają, Na pewno kojarzycie odcinek, w którym pojawia się Dariusz i Karolina. Postać tego mężczyzny, chyba jest najbardziej rozpoznawalna. Przy okazji oglądania tych różnych seriali zaczęłam się zastanawiać nad ich fenomenem. Długo mi to nie zajęło szczerze mówiąc :P
Prawda jest taka, że wolimy oglądać seriale, gdzie:


1. Nie ma znanych aktorów.
Czasem sama mam dość patrzenia na jedną twarz w kilku produkcjach. Tak naprawdę coraz mniej prawdziwych aktorów, zastępują ich "celebryci"... Teraz każdy może być kim chce w show-biznesie.
Jednak na przykład w "Pamiętnikach z wakacji" i itp. grają, a raczej próbują amatorzy, osoby w ogóle nie potrafiące tego robić.
2. Fabuła ukazuje różne zdarzenia losowe, które mogą każdego człowieka spotkać. Jego wzloty i upadki. Wiadomą sprawą jest to, że lepiej nam to oglądać, niż samemu przeżywać.
3. Każdy odcinek jest zupełnie inny. Nowi bohaterowie, problemy... To jest dużo ciekawsze od "oper mydlanych".
Czy wy też powoli macie dość "tasiemców"? Brak pomysłów powoduje wymyślanie niestworzonych rzeczy. Czytałam kiedyś, że jeden serial na zachodzi był emitowany strasznie długo. Doszło do tego, że głównym problemem bohatera było to, że sklonowano lub porwano mu przyjaciela.

      Jeśli czegoś brakuje w poście nie krepujcie się i napiszcie w komentarzu. :))

Naleśniki

Wczoraj wyżywałam się twórczo robiąc naleśniki. Ooo...i jest coś podobnego do serca, młodsza siostra sobie zażyczyła.  Jakby coś napiszę przepis, według którego zawszę się trzymam. Można zrobić z niego, ok. 4-5 naleśników. Chcesz więcej po prostu dajesz dwa razy więcej składników.

Składniki:
1 jajko 
250ml mleka
50 ml wody
250g mąki
szczypta soli (jeżeli dodajesz później dżem, jak nie to cukier zamiast soli)

Przygotowanie:
Najpierw podgrzewam lekko mleko. Nigdy nie dodaje się zimnego. Później wszystkie składniki mieszam w misce. Ciasto nie może być rzadkie. W następnej kolejności podgrzewam odrobinę oleju na patelni. Na patelnie wlewam ciasto. Ilość ciasta zależy od wielkości patelni i chęci uzyskania określonej wielkości naleśnika. Oczywiście po upieczeniu jednej strony naleśnika przewracam go na drugą. Upieczony naleśnik smaruję dżemem np. truskawkowym i zwijam.

Myślę, że w miarę poprawnie językowo napisałam przepis i można się jakoś połapać co i jak.
Nie miałam aparatu przy sobie więc zrobiłam zdjęcia komórką. Jakościowo nie są zbyt dobre...niestety.
Na fotografii widnieje naleśnik ozdobiony czernicami, zastanawiałam się nad brzoskwiniami...

 


****************
Kolejną notkę postaram się opublikować jeszcze w tym tygodniu.

14 komentarzy:

  1. Swietnie wygladaja te nalesniki;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię oglądac te wszystkie seriale typu "Trudne Sprawy" bo są tak durne, że można się przy nich odmóżdżyć i wyluzowac ;3
    Jeżyny! ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam przepisu na naleśniki i natrafiłam na ciebie fajny blog i pyszne naleśńiki :P
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga : http://agnieszka-slooten.blogspot.com
    Ja już obserwuje twojego i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z tymi serialami to skojarzyła mi się "moda na sukces" i 5000 odcinków haha :D ale mi narobiłaś smaka na naleśniki :p / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Ommom jakie pyszności. *.*



    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam zamiar iść zagrać w "Trudnych sprawach", ale nikt ze znajomych nie chciał ze mną tam iść... to i ja nie poszłam. Jak robić z siebie idiotę, to przynajmniej w doborowym towarzystwie! ;D Ale mam jeszcze do nich numer, więc może kiedyś tam się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, Mikromusic <3
    ja tam jak się nudzę to oglądam "Pamiętniki z wakacji". niektóre odcinki oglądałam chyba już po 5 razy a nadal mnie śmieszą :D
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm.... pyszności. ♥ Jak dużo ciasta powstaje przy takich proporcjach?

    OdpowiedzUsuń
  9. W naszej polskiej telewizji Trudne Sprawy itd to jedyne co w tym momencie da się oglądać... Inne seriale w większości starające się być wzorem dla tych amerykańskich są już kompletną klapą bez żadnego polotu. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. Twój blog został właśnie oceniony: http://trochekrytyki.blogspot.com/2013/08/ocena-duskabblogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa notka u mnie na BLUUSH, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcesz stać się najpopularniejszą blogerką i zdobyć dużo gości dla swego bloga ? Wypróbuj mój sposób : http://www.youtube.com/watch?v=w3IVlODs7K4 ! Fantastyczny sposób na rozwijanie popularności twojego bloga ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautifull :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń