INSTAGRAM

Instagram

8/20/2013

Uratujmy "WIECZORYNKĘ" !

Cześć! W weekend odbył się festyn u mnie. Byłam codziennie. W sobotę było jednak wieczorem trochę zimno, a w dodatku bolałam mnie głowa, więc długo nie zabawiłam na boisku. Miałam straszne odpały z M. tańczyłyśmy i śpiewałyśmy na środku głównej drogi, wracając do domu. Ogólnie byłam w tym dniu na dwóch meczach- juniorów i towarzyski kibiców z tzw. samorządowcami. Uwielbiam mecze, szczególnie nie takie oglądane przed telewizorem.
Niedziela minęła mi strasznie szybko. Późnym wieczorem poszłam na boisko na festyn, ale tylko na chwilę.
Znowu miałam jakieś swoje odpały. Gdy zespół grał "Ona tańczy dla mnie" ja na trybunach tańczyłam i śpiewałam jak głupia. Później była piosenka "Czy ten pan i pani" akurat jak już do domu szłam, to też... śpiewałam (głośno). Głupawki u mnie mają różne oblicza...
Wczoraj byłam na ognisku. Było trochę nudnawo, ale nie narzekam wróciłam jakoś po 2. Poznałam kilka osób. W sumie najgorzej nie było.

Namawiam do przyłączenia się do akcji "Uratujmy WIECZORYNKĘ !" 
Więcej informacji na blogu www.ratowanieswiata.blogspot.com

_________________________________________________

26 komentarzy:

  1. JA,
    UWIELBIAM CIĘ,
    TY TU JESTEŚ,
    I WALCZYSZ O "WIECZORYNKĘ" :D

    Dziękuję za pomoc!

    Złe wieści dot. naszej walki o "Wieczorynkę"... co dalej? http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1947-uratujmy-wieczorynke-dobranocka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio odbyło się Lato z Radiem ^^

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , będzie mi miło jak zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (3x Kelly Clarkson)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na zapowiedź wielkiej imprezy blogowej na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1948-zapowiedz-wielkiej-imprezy-blogowej.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co walczyć o "Wieczorynkę" skoro puszczają tam żałosne bajki, których nawet dzieci nie oglądają bo mają pierdyliard innych kanałów?

    Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sentymentu starszych ludzi, którzy wychowali się na wieczorynce. xDD
      Tylko po co jak dzieciaki i tak jej nie oglądają?

      K.

      Usuń
  6. Szkoda, że teraz te dzieci wolą głupie bajki na disney xd od starej dobrej wieczorynki, ale fajnie by było, gdyby została. Tyle wspomnień :) A bajki są naprawdę fajne, normalne, z morałem, albo i bez, ale ogląda się je z uśmiechem, a nie niesmakiem.

    PozdraVWiam!
    chartykas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę się w pełni z iCate.
    Nie wyobrażam sobie, żeby np. moje dzieci nie wychowały się na wieczorynce.

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ, NIE USUWAJ TEGO BEZ PRZECZYTANIA - to naprawdę ważne i uwierz, nie pożałujesz.
    Podpisz petycję, która uszczęśliwi tysiące dzieci z Polski - Poproś również o to dorosłe osoby, bo ich zdanie jeszcze bardziej się liczy.
    Obserwacja za obserwację? - Proszę, najpierw Ty to zrób. Gdy zrobisz, napisz komentarz pod najnowszą notką o tym :)
    Jeżeli polubisz bardziej mojego bloga, możesz stać się fanem na „BlogLovin’”!
    Wymiana komentarzami?
    Potrzebujesz wsparcia(reklamy) ze swoim blogiem?
    Chcesz wiedzieć więcej? Napisz!
    PS: Zapraszam na wielką imprezę blogową! :)
    Dziękuję i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wklejenie buttonu, proszę, "wytrwaj" z buttonem do 28 sierpnia :) 1/15 RS.XX.PL - Wiem, że nie chciałaś komentarzy, ale jakoś tak... głupio mi, gdybym Tobie nie dała ;) Wolę sprawić Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki bardzo, wyjazd był udany :) Fajnie masz z tymi festynami i meczami u siebie :D // bluush

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa notka na http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń