INSTAGRAM

Instagram

8/25/2013

Życie wkłada różowe oku­lary, gdy kąci­ki twoich ust znaj­dują się na wy­sokości nosa.

Cześć! Został nam już tylko tydzień do rozpoczęcia roku szkolnego. Z jednej strony się cieszę, bo znowu będę widywać moich znajomych, a z drugiej nie chcę iść do szkoły, bo będę mieć chyba więcej nauki niż kiedykolwiek. Pozytywną stroną jest to, iż druga klasa wiąże się z półmetkiem. Jestem ciekawa jak to wyjdzie. Moje postanowienie na nowy rok szkolny to nie na pewno to, że będę się dużo uczyć, ale będę brać we wszystkich konkursach i przeglądach artystycznych udział. W końcu uwielbiam śpiewać i w sumie robić zdjęcia też. Mogę się wyładować twórczo, a mam naprawdę wiele pomysłów, tylko mało chętnych do pomocy.
Tak, więc droga K. mam nadzieję, że niedługo będę mogła zrobić ci małą sesję zdjęciową, którą dodasz na swoje (nie istniejące) konto na Facebooku.

EDIT: K. w końcu założyłaś. :D 

Kolejna notka w piątek. Wierzę, że się przemogę i nagram wreszcie swoją własną piosenkę, którą właśnie dodam w następnym poście.


15 komentarzy:

  1. u mnie półmetek niestety był niewypałem :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę mieć półmetek. Jakoś staram się jeszcze wykorzystać końcówkę wakacji. Wychodzi różnie.

    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna notka :) czekam na twoją piosenke // bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zdjęcie ! + Mi już ambicje na `postanowienia na nowy rok szkolny` daaawno przeszły więc Tobie gratuluję motywacji!

    taka-se-nazwa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie dam sobie zrobić zdjęć. xDD NIGDY . hahaah


    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz, dasz tylko o tym jeszcze nie wiesz :P

      Usuń
    2. Co dziś robisz? Chcę przyjść a nie mam nic na koncie żeby napisać na telefonie.


      K.

      Usuń
    3. Dziś nie dam rady... może jutro :P

      Usuń
  6. O,widzę zmiany ślicznie,i fajnie,że próbujesz w css:)U mnie w końcu nowy post,nie mam za bardzo czasu ostatnio;/ Zapraszam ;* Ps.mam nowy szablon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga klasa jest chyba najfajniejsza :) Nie straszą cię jeszcze maturą ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Margaret "All I Need")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że straszą ;/...już od pierwszego dnia szkoły w pierwszej klasie.

      Usuń
  8. Dasz radę ze szkołą :) Cudny szablon i piękne zdjęcie w notce!

    Zapraszam na nową notkę: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1999-remont-wciaz-trwa.html oraz na zapoznanie się z nowym szablonem! Czekam na Twoją opinię w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, wpakowałam się w błąd. Przez ten jeden kłopot myślałam, że imprezy w ogóle nie będzie... Ale na szczęście, zawsze jest wyjście z sytuacji! Dlatego serdecznie Ciebie zapraszam na TRZYDNIOWĄ IMPREZĘ BLOGOWĄ Z OKAZJI URODZIN KRÓLA POPU! Tylko na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/2ooo-impreza-blogowa-55-te-urodziny.html - ZAPRASZAM! Nie może Ciebie zabraknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czwarta część "Seksownych Analiz" na http://true-villain.blog.pl. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na drugą część MJ'owej imprezy: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/2oo1-impreza-blogowa-55-te-urodziny.html :)

    OdpowiedzUsuń