INSTAGRAM

Instagram

8/14/2013

"Żyj tak, aby niczego nie żałować."

 Hej! Ostatnio zaczęłam trochę siedzieć nad CSS.  Wprowadziłam naprawdę minimalne zmiany na  blogu, prawie niezauważalne. Planuję jeszcze  bardziej udoskonalić stronę. Na razie próbuję na  innym założonym  blogu, który jest przeznaczony do  testowania nowych rzeczy.
 Wczoraj byłam na zakupach i obiedzie z M.  Dokupiłam sobie resztę zeszytów i inne rzeczy do  szkoły.
 Prócz tego tez koperty. Postanowiłam z M., że   będziemy do siebie wysyłać listy np. raz na dwa   tygodnie. Mieszkamy od siebie jakieś 1400 km, ja  tu w Polsce, a ona we Włoszech. Planujemy też rozmawiać przez Skype.
 Mamy fajny pomysł na sesję. Tytuł jej to  "International Friends". Namalujemy sobie flagi na  policzkach, ciekawa jestem jak to wyjdzie.
 W sobotę i niedzielę odbędzie się u mnie festyn. Taka impreza na 50 lecie klubu piłkarskiego. Oczywiście idę, chociaż na chwilę. Modlę, aby była ładna pogoda. Nie musi być 30 stopni, ale tak 27 mam nadzieję, że wystarczy.

*****************************

8 komentarzy:

  1. tytuł posta jest najlepszy !:)
    zapraszam na Nowy Post i do obserwowania bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać zmiany na blogu, bardzo ładne :) wiem jak trudno jest z przyjaźnią na odległość, bo sama mam przyjaciółke na drugim końcu Polski. Ja tez mam nadzieje, że wkrótce bedzie własnie 27 stopni, bo narazie jest zimno u mnie xd // bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Tom Odell "Long Way Down").

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na sesje zdjęciową! Ciekawa jestem jak to wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) Zmiany ładne, oby tak dalej!

    Dobra nowina na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1936-zelus-ma-dom.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny krok bloga do przodu: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1938-adam-bouska-wspiera-twittera-bloga.html - czyli NN :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli masz dobre serce, to pomóż. Proszę, wejdź tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1943-uratujmy-wieczorynke-promocja.html i podpisz petycję. Tam znajdziesz więcej informacji na temat sprawy itp., proszę też o reklamy - np. na swoim blogu czy gdziekolwiek indziej. Wierzę w Ciebie! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na BLUUSH :)

    OdpowiedzUsuń