INSTAGRAM

Instagram

9/02/2013

Back to school, czyli koniec tego dobrego.

Cześć! Czytając wasze opinie na temat mojej piosenki wysuwam wnioski, iż wam się podoba. Bardzo mnie to cieszy. Prosiłam was o podanie propozycji tytułu... Przedwczoraj wieczorem mnie olśniło. Utwór będzie nosił tytuł "S ł ow a   n a   w i a t r". Podoba wam się?
Ostatnio czytałam wiele blogów. Prawie każdy z nich miał notkę typu BACK TO SCHOOL. Tak sobie myślę... w sumie też zrobię taki post, który podsumuje wakacje i rozpocznie nowy, ( i mam nadzieję) udany rok szkolny 2013/2014.
Wakacje - tak ogólnie mogę zaliczyć do udanych.  Było parę wypadów z koleżankami na zakupy, czy ogniska i inne imprezy. Długie spacery ( i co się z tym wiąże) długie rozmowy na każdy możliwy temat. Nie obyło się bez tzw. sweet foci tabletem i tańczenia na środku drogi. Jaką wtedy miałam głupawkę... O.o
Podsumowanie: Tak strasznie nudno nie było... :P
Szkoła -W poprzednim poście napisałam parę postanowień, ale to przemyślałam i jednak lepiej nic nie postanawiać. Co ma być to będzie! A tak w ogóle strasznie stęskniłam się za koleżankami, fajnie je znów widzieć.
Podręczników jeszcze nie zakupiłam...muszę w tym tygodniu to zrobić. Zeszyty A4 i inne rzeczy już mam, tyle dobrze.

Kiedyś, gdy dużo więcej zajmowałam się grafiką zrobiłam parę planów lekcji. Są takie najprostsze...
Może się komuś przyda.

 

W kolejnej notce dodam kilka zdjęć z Częstochowy. Jeszcze nie zdążyłam ich wybrać...
 

19 komentarzy:

  1. Super tytuł piosenki:) bardzoo mi się podoba :D
    Obserwuje;) oraz zapraszam do mnie do oglądnięcia filmku
    Back to school-Haul :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tytuł piosenki...Masz racje, co będzie to będzie i nie mamy na to wpływu więc lepiej sb nie obiecywać..:)

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tytuł. Pasuje :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc obserwuje i czekam na zdjecia z czestochowy :)))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, czekam na zdjęcia z Częstochowy :3 + obserwuję

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi nie mów o planie lekcji, haha :D Cudny tytuł!

    Zapraszam na NN: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/09/2o32-reaktywacja-michaelowych-projektow.html - ważne!

    Mam prośbę ;) Czy oprócz przeczytania NN(ew. skomentowania) - możesz odświeżyć bloga 30 razy? Pomóż mi zdobyć PONAD 100 tys. wejść - nie chcę robić to dla sławy, tylko dla pozycji na Google. Im większa pozycja w Googlach, tym więcej nowych czytelników - a im więcej czytelników, tym więcej pomagania dla świata! :) Bardzo proszę ♥ Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne plany lekcji ;)
    ja już obserwuję, zapraszam do siebie, liczę na rewanż
    http://hipertrofiaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie śpiewasz! ♥ Według mnie te wakacje nie były takie złe, aczkolwiek mogłyby być lepsze :) 3-maj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tytuł <3 i fajne plany lekcji ;3

    http://zu-li.blogspot.com/ (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten drugi jest całkiem ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog i super plany! :D zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze zrobić sobie taki plan lekcji xDD

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Zostałaś nominowana do L.B.A na blogu: patisonkaaa.blogspot.com :)
    Reszta u mnie w notce. ;)

    + Powodzenia w szkole. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też muszę wybrać zdjęcia z wakacji, które można zaliczyć do co najmniej udanych i które już jakiś czas czekają na swoje pięć minut na blogu... :)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwa pozytywnej energii w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś ten dzień musiał nadejść ;/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w szkole!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie ta przeklęta szkoła :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń