INSTAGRAM

Instagram

9/16/2013

Dni Muzyki Na Zamku

Hej! Tak jakoś nie chciało mi się przez weekend pisać nowego postu. W sobotę oglądałam filmy i seriale (2XL, To nie koniec świata, Prawo Agaty, Była sobie dziewczyna). W sumie film był...dziwny.
A niedziela... koncert, w ramach 17. Dni Muzyki Na Zamku. Występ bardzo udany. Przed chwilą znalazłam zdjęcia z niego na jednej ze stron informacyjnych. Niektóre wyszły całkiem, ale... jest takie jedno, które mi się nie podoba... Śpiewałam jedną piosenkę solo.
Po zespole grał duet skrzypcowy. Muzyka z romantyzmu najbardziej do mnie przemówiła. Aż mi się chciało słuchać i słuchać. Niedawno byłam na koncercie fortepianowym. Chłopczyk z podstawówki świetnie grał i pomyśleć sobie jak jest młody i ma na koncie dużo sukcesów. 
Teraz jestem akurat po szkole. 5 z odpowiedzi z j. angielskiego... Jak na razie dobry początek, chodź z j. niemieckim będzie mały problem, coś mi się tak wydaje. Sprawdzian dzisiejszy nie poszedł mi za dobrze, będę się modlić o 3.


_________________________________________

8 komentarzy:

  1. dobrze że się koncert udał ;3

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje sukcesów :) // bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie, przeróbka zdjęć i takie tam.
    NN!!
    // http://masakrazycieipulapka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Film pt 'Była sobie dziewczyna' jest świetny :D
    Wrzucisz z nagranie z solowego występu?
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Jestem w trakcie pisania notki o wyjeździe więc niedługo powinna się pojawić ;)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jakoś u Ciebie się układa :)

    Może znajdziesz czas na wysłanie zgłoszenia u mnie? Bo nikt się nie zgłosił... Z czasem możesz ze mną uzgodnić, nie ma problemu :) RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę na blogu http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog ;)
    obserwuje i zapraszam do obserowownia: http://grumblezone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń