INSTAGRAM

Instagram

9/20/2013

"It's no more mystery It is finally clear to me"

Cześć! Miałam napisać w środę, ale źle się czułam, bo tak w ogóle to właśnie od środy nie chodzę do szkoły. Jestem chora, chodź już dzisiaj czuję się dużo lepiej. Będę mieć trochę do nadrobienia...ale sobie z tym poradzę z resztą jak zawsze.
Nudzę się strasznie. Oglądałam z tego wszystkiego teledyski ślubne na YouTube. Niektóre naprawdę bardzo fajne.  Filmy też oglądałam między innymi "3096 dni". Oparty na wydarzeniach autentycznych. Polecam. :))
Dzisiaj miałam śpiewać na wernisażu...tylko, że choroba... Co do śpiewania mój głos nabrał głębi (haha), przez chrypkę. Coś tam próbowałam śpiewać... Prawie Cher... Jeśli wiecie jaką ona ma barwę.
Plany na dzisiaj? Hmmm.... Mój serial "2XL"  i K. ma do mnie przyjść... Ciekawa jestem czy przyjdzie... :P

Za tydzień może dodam kolejny cover. :) Już mam parę propozycji.


11 komentarzy:

  1. Teraz nagle wszyscy chorują! Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Szkoda, że nie zaśpiewałaś na wernisażu.
    Naprawdę byłaś w Dobczycach na Talentach Małopolski? Też miałam iść, ale choroba mi przeszkodziła :( Zajęłaś coś?
    Czekam na następny cover.
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam z zespołem. Niestety nic nie zajęłyśmy, ale sam fakt, że doszłyśmy do etapu wojewódzkiego nas zadowolił. :))

      Usuń
  2. CHer jest swietna :D dlatego ciesz sie z chrypki :D
    obserwuję i zapraszam :) :*
    http://grumblezone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadnę, wpadnę! Zjem obiad i idę!! ♥

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no to jak masz teraz barwe jak Cher to sie ciesz haha XDDD
    Wracaj do zdrowia ;* // bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it <3 Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, atrophié ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Cher? To mogłoby być ciekawe :)

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej! :)

    Jak Cher? Super! :D

    Wybacz za milczenie - już wracam, zapraszam na NN na RS.XX.PL :) I ostatnia szansa na pomoc dla mnie! Zobacz w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cher ? ulalal :D
    zapraszam na konkurs u mnie :* wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cher? mogłoby byś ciekawie :DD Zdrowiej szybko :D

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, fajnie ;)

    Zapraszam : http://crazy-moustache.blogspot.com/

    Obserwuje, zachęcam do tego samego ;3

    OdpowiedzUsuń