INSTAGRAM

Instagram

9/28/2013

"Śpiewamy bluesa, bo czwarta nad ranem (...)"

Cześć!! Po tym tygodniu jestem strasznie zmęczona. Mam dużo nauki... ostatnio siedziałam parę godzin nad samymi zadaniami domowymi. A gdzie reszta? Poza tym zapisałam się do kółka fotograficznego i do takiego projektu (napiszę o nim w kolejnej notce). Nie ukrywam, że do tego projektu zgłosiłam się, ponieważ pani od angielskiego zaproponowała podwyższenie oceny i przy okazji jest jeszcze pochwała dyrektora. Muszę zgromadzić więcej pochwał niż w tamtym roku szkolnym. :D
W zespole przygotowujemy kolędy na koncerty, które odbędą się jakoś w okresie świątecznym. Będzie dużo dla nas nowych utworów... jak nie wszystkie. Za tydzień z koleżankami mamy wystąpić w szkole na takim koncercie dla osób niewidomych. Czy jakoś tak. Jesteśmy już po jednej próbie, która bardziej pokazywała kto jest, po kim.



18 komentarzy:

  1. 'Czarny blues o czwartej nad ranem'! Jak dobrze, że ktoś jeszcze słucha tych piosenek!
    Ja w tym roku biorę się za konkursy, żeby podwyższyć zachowanie na koniec szóstej klasy. Jak będę miałam wzorowe daje mi to bardzo dużą przewagę do jakiejś dobrej klasy w gimnazjum!
    Chór też się juz zaczął :D
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam strasznie dużo nauki :c super, że bedziecie występować przed niewidomymi osobami, zawsze jakiś szczytny cel / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy chyba ma tak dużo nauki ... Też nie mam za dużo czasu :) + obserwuję (liczę na rewanż )

    Zapraszam do konkursu :
    http://oli-olli.blogspot.com/2013/09/jesienny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog *.*
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za udany koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo:) co do koszuli to na pewno znajdziesz, bo takie koszule oblegają prawie każdy sklep:)

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam dużo nauki :(
    +zapraszam do mnie : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zaraz zacznę studia i skończy się częste blogowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam SDM <3 moja polonistka zawsze na lekcjach nawiązuje do ich twórczości i właśnie dzięki jej wpływom zaraziła mnie tym zespołem <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała nie wstydzić się śpiewać ... dlatego w kl. 4 - 6 podstawówki miałam pały ze śpiewania xD

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam już troche prac domowych, ech ://

    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz kolędy? :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Śpiewaj, bo robisz to cudownie :D Też mam mnóstwo nauki :c
    Mam prośbę, klikniesz w banner Rings&Things http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/ ? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :)
    cukki-cukkii.blogspot.com ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. uff, ja ten tydzien wreszcie luzniejszy chyba jakis ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,przepraszam,że długo nie odpowiadałam,ale,prawie cały tydzień siedziałam nad css...szablon ukończyłam,ale przez to zaniedbałam pisanie postów;( ja akurat tego rodzaju muzyki nie słucham...jeśli o szkołę chodzi w sobote zaczynam policealną.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy post i zmiany na blogu ,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń