INSTAGRAM

Instagram

9/10/2013

Wsiąść do pociagu...

Cześć! U mnie nic nowego...szkoła. Uczyć się trzeba jak zawsze, żeby cokolwiek wynieść ze szkoły. Chociaż są rzeczy, które się w życiu nie przydadzą.
Pogoda jest taka ładna, że aż nie chce się uczyć, tylko siedzieć na dworze (czy jak ktoś woli "polu"). Jednak da się połączyć przyjemne z pożytecznym, ale dopiero po lekcjach, pomijając lekcje w-f.
W-f... pograłabym sobie w piłkę nożną albo w koszykówkę.

Ostatnio do Częstochowy jechałam pociągiem z Krakowa. Zrobiłam kilka zdjęć. Pierwsze z nich najbardziej mi się podoba...

 

  
 
 
 
 
 
 
 
___________________________________________________

17 komentarzy:

  1. Faktycznie pierwsze świetne. /True-Villain

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Faktycznie pierwsze najładniejsze.
    Też niedługo jadę pociągiem na trasie Kraków - Tarnów.
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej podobają się drugie, trzecie i piąte ♥
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale piękne te zdjęcia, serio masz talent :o to pierwsze najlepsze, miałaś pusty pociąg widze :D // bluush

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w pociągu zanim zaczął (że tak się wyrażę) kursować.

      Usuń
  5. ... byle jakiego... :)

    Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na NN u mnie + mam ciekawą propozycję dla Ciebie :) Więcej znajdziesz tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/09/2164-2166-problemy-nowosci-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:)Ja raczej zbytnio nie jeżdżę pociągiem...współczuje szkoły,dasz radę:) U mnie nowy post,a w nim zdjęcia z Zakopanego zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁAAAA gdzie taki pusty pociąg znalazłaś :D

    obserwujemy ?

    zapraszam do siebie www.inszaworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociąg był pusty, bo jeszcze nie zaczął "pracy" ;p

      Usuń
  8. Przecudowne magiczne zdjęcia!! Wszystkie są ładne, ale mi najbardziej podoba się drugie i trzecie!! :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, pierwsze jest najlepsze <33

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu, jakie piękne zdjęcia ..
    Cudne 2..
    Ja nigdy nie jechałam pociągiem ;p

    zapraszam :
    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam jazdę pociągiem!
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fotki :D
    ja nigdy nie jechałam pociągiem :<

    OdpowiedzUsuń
  13. rany nie pamietam kiedy ostatnio jechałam pociągiem ;c
    świetne zdjęcia ! :)
    zapraszam do mnie + obserwuję oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nową notkę na http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :D
    + obserwuje
    http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń