INSTAGRAM

Instagram

10/26/2013

100 post !!

Hej!! Dzisiaj opublikowałam 100 post, po prawie 14 miesiącach od założenia bloga. Szczerze mówiąc miałam bloga, którego prowadziłam wiele lat i nigdy nie doszedł do takiego wyniku. Pokazuje mi, że mimo wszystko pisałam w miarę często notki. Cieszę się, że tak dobrze mi idzie.
W szkole bez większych zmian. Chyba odpuszczę sobie konkurs, za rok spróbuję, ponieważ się nie wyrobię. Jednak z zespołem zagramy na rozpoczęciu koncertu laureatów, więc wiele mnie nie ominie.
W poniedziałek muszę się zapisać na Zaduszki Artystyczne, mam w planie zaśpiewać piosenkę Anny Jantar-Radość najpiękniejszych lat . Naprawdę bardzo fajna sprawa.
W środę odbyły się pierwsze zajęcia fotograficzne, z udziałem modeli. Było super. Zdjęcia mogły mi wyjść lepsze, ale biorąc pod uwagę fakt, że od niedawna tak intensywnie robię zdjęcia (wcześniej robiłam od święta) to źle nie było.
Przez to, że jest to już 100 notka, dodam zdjęcia, które ostatnio robiłam, z małą pomocą młodszej siostry. . Autoportrety ( w różnych wersjach kolorystycznych- nie mogłam się zdecydować). Które jest najlepsze?

 

 


11 komentarzy:

  1. Super fotki ! :D

    http://crazy-moustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, gratuluje 100 posta!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba to pierwsze zdjęcie jest najładniejsze <3 gratuluję 100 postu i życzę kolejnych tylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku juz 100 notka :D ale ty jesteś śliczna, mi sie najbardziej podoba pierwsze :) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 100 notki!
    Jakie śliczne zdjęcia ^^ Najbardziej podoba mi się ostatnie :D
    Jak zrobiłaś coś takiego, że po najechaniu kursorem na link on się 'rozszerza'?
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę jeszcze zapytać: jak zrobiłaś tą ikonkę ising'a która przenosi do profilu?

      Usuń
    2. Instrukcję znalazłam na jakieś stronie internetowej... niestety nie pamiętam jaką ma nazwę. ;/

      Usuń
  7. You look so beautiful. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 100. postu i życzę kolejnych udanych :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje za tyle postów :)
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń