INSTAGRAM

Instagram

10/18/2013

"Ja to mam szczęście"

Hej! Dość trochę nie pisałam... Miałam bardzo dużo nauki i reszty innych rzeczy. Ostatnio w weekend robiłam zdjęcia mojej starszej siostrze, i szczerze mówiąc niektóre wyszły świetne. Moja słynna SKROMNOŚĆ.
Dzień Nauczyciela tak w sumie wolnym nie był, musiałam iść do szkoły na apel... Śmieszny bardzo był, zrobili własną wersję "Ona tańczy dla mnie" dla naszej pani woźnej, która (mogę stwierdzić) już jest legendą w Liceum.
Co do konkursu... jeszcze się zastanawiam, jeśli się wyrobię to wezmę udział. Mam jakieś 2 tygodnie. Na pewno wykonałabym piosenkę "Tango na głos, orkiestrę i jeszcze jeden głos" i utwór "Biały krzyż" lub "Gdzie są kwiaty z tamtych lat". Wybór jednej z dwóch ostatnich piosenek zależy od dostępności podkładu.
Dzisiaj dowiedziałam się, że moja klasa robi apel z okazji "Konstytucji 3 maja". Świetna okazja, żeby coś zaśpiewać... :D
Już prawie dopięte w sprawie półmetku. Moja klasa robi z dwoma innymi (sportowa i humanistyczna). Menu jest już nam znane i przede wszystkim gdzie się odbędzie. A dokładna data to 25.01.2014r. O ile się nie mylę...

10 komentarzy:

  1. No to czekam na zdjęcia :D
    Przeróbka 'Ona Tańczy Dla Mnie'? To musiało być niezłe XD Kiedyś Harcerze Starsi też przerabiali tą piosenkę na piosenkę o patronie naszego hufca :D
    Myślę, że łatwiej będzie Ci zdobyć podkład do 'Białego Krzyża'. Wydaje mi się, że jest bardziej popularną piosenką niż 'Gdzie są kwiaty...' ale poszukaj ;) Powodzenia.
    A z tym archiwum to nie ma sprawy! Rozumiem, że zrozumiałaś wszystko?
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie kwiatuszka ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny blog, bardzo przejrzysty <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie mieliście przedstawienie z tego co wyczytałem ! :D Bardzo piękne zdjęcie :)

    http://crazy-moustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecie <3 czekam na nowa notke / bluush

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahah w takim razie apel musiał być mega udany XD

    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? Bardzo mi zależy <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widze, że apel udany ;D

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie <3

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kwiatek :D
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka :)
    Kwiatek ładny :D

    Zapraszam na NN: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/10/2311-2318-kto-sie-tego-spodziewa.html :)

    OdpowiedzUsuń