INSTAGRAM

Instagram

10/07/2013

"Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz."

Cześć! Mój jakże wspaniały humor w dalszym ciągu mi dopisuje. Jest po prostu wspaniale. W szkole dobrze, mimo małego drobiazgu i poza nią też nie narzekam.
Ostatnio zastanawiam się całkiem poważnie nad wzięciem udziału w Przeglądzie Piosenki Patriotycznej. Mam do wyboru piosenki takie jak: "11 listopada" (wykonawcy nie mogę znaleźć), "Mury" Jacka Kaczmarskiego i "Żeby Polska była Polską" Jana Pietrzaka. Jednak nad tymi pierwszymi się najbardziej schylam. Muszę jeszcze tę kwestię przedyskutować. Fajnie byłoby wygrać taką statuetkę... :D
Ostatnio ciągle jestem zwalniana z lekcji. Raz jest próba, a dzisiaj w szkole było spotkanie samorządów klasowych. I tak w sumie dzisiaj zleciały mi 3 lekcje pod rząd. Jutro będę na 3, ponieważ jest występ w Starostwie dla osób niewidomych, niedowidzących, gdzie śpiewam. I też mi minie cały wtorek.
Wspomniałam o spotkaniu samorządów klasowych... Tak, więc trwało to jakieś 2 godziny... Zostało poruszonych wiele kwestii i sama mam teraz jakieś pomysły.


11 komentarzy:

  1. Na twoim miejscu wybrałabym chyba piosenke "11 listopada" życze powodzenia ;) piękne zdjęcie / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie, świetny motyw z okularami ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! Mury to śliczna piosenka, ale myślę, że najfajniej byłoby gdybyś wybrała 11 listopada :)
    Też jestem w samorządzie. I też zlatują mi ciągle lekcje. A potem mnóstwo przepisywania!
    Maila już piszę!
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznee zdjęcia
    nie wiem jak mam ci doradzić w zakresie piosenki , bo na prawde się nie znam :/
    +zapraszam : http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, podoba mi sie że też masz taki dobry humor :D ja gdybym zaszczyciła kogoś swoim talentem wokalnym...-hahahah xd

    Kochana-mam prośbę-jeśli wykonasz-napisz mi w komentarzu-z pewnością polecę Twojego bloga w poście. Tylko kliknij błagam w baner Sheinside po lewej. Proszę Cię♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te piosenki są prześliczne, obie genialne. Trudno wybrać :) Cieszę się, że masz dobry humor!

    Zapraszam TUTAJ – kliknij - może zgłosisz się do rekrutacji lub do projektu? Zajmie Ci ok. 5 minut na przeczytanie notki – potrzebuję Twojej pomocy i wierzę, że dasz radę! Nie dla mnie, lecz dla RATOWANIA ŚWIATA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fajnie,że masz dobry humor :) Myśle,że najlepsza byłaby piosenka 11 listopada:)Informuję,że zmieniłam adres bloga love--graphic na http://findfantasy.blogspot.com/, :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog moze zaobserwujesz
    Bardzo mi na tym zalezy
    http://adek-adrian756.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń