INSTAGRAM

Instagram

10/03/2013

Projekt Chiny

Hej! Jaki ostatnio mam dobry humor. Tak bez powodu. Mogłabym cały czas tańczyć i śpiewać. Jak w musicalu. Wczoraj byłam na spotkaniu organizacyjnym kółka fotograficznego. Jak na razie zapowiada się ciekawie.
W poniedziałek u mnie w szkole gościła meksykanka (ma na imię chyba Marie, ale nie jestem pewna), która uczy w Chinach. W spotkaniu z nią uczestniczyły osoby, które biorą udział w projekcie. Polega on na tym, że zgłasza się kilkanaście osób z mojego Liceum i szkoły, w której uczy ta pani. Robimy zdjęcia na zadany temat np. "Żywność" i opisujemy na odwrocie tradycyjne polskie dania, a nasi koledzy z Chin opisują swoje. Coś w tym stylu. Losowaliśmy numerki pod którymi kryli się nasi chińscy koledzy/koleżaki. W tym roku zgłosiłam się do tego projektu, nie ukrywam, że zmotywowała (bo wcześniej się zastanawiałam nad tym)  mnie perspektywa podwyższenia oceny o stopnień z języka angielskiego i pochwała dyrektora. Marie opowiadała jak wygląda życie i ogólnie szkolnictwo w Chinach, oczywiście w j. angielskim. Trochę się tego bałam, ponieważ ten język uczę się w zakresie podstawowym (j. niemiecki mam rozszerzony). Jednak w większości zrozumiałam wszystko. Zdjęcia już dostałam, swoje dzisiaj oddałam. Dość sporo siedziałam nad zrobieniem sobie zdjęcia i nawet jestem w miarę zadowolona z efektu. Koleżanka pomogła mi i sprawdziła mi moje wypociny.
Dziękuję Ci S. <3

Akurat inne zdjęcie wysłałam . :) Zrobione na strychu w moim domu. Niedługo przerobię (taką mam nadzieję) na studio fotograficzne. 
Wybór zdjęcia I. <3


A tak poza tym znacie jakieś piosenki na Święto Niepodległości? Ale takie mniej znane niż np. Pierwsza Brygada, Piechota. Z jakimś przekazem i w miarę łatwe do zapamiętania. :D

14 komentarzy:

  1. Z Chin! Też tak chcę! Tylko szkoda, że gada po angielsku. Ale w ostateczności dałoby się ją zrozumieć :D
    Wrzucisz na bloga te zdjęcia z kółka? Bo to jest śliczne <33
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie na kółku nie robiliśmy zdjęć, było dopiero spotkanie organizacyjne.
      To zdjęcie zrobiłam w domu. ^.^

      Usuń
    2. A z piosenek to polecam takie: 'Tak jak ptaki' i 'Ptaki ptakom'. Sama śpiewałam tą pierwszą na konkursie, test średnio łatwy, ale śliczne ;) A jeśli chodzi o to archiwum, to możesz podać maila? Napiszę Ci tam jak to zrobić.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. zapraszam do siebie!
    http://martfotofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, takie kółko :D Zazdroszczę :) Śliczne zdjęcie, masz talent :D
    http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super taki projekt ;) życze powodzenia, piekne zdjecie / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie śliczne:) Jeśli chodzi o piosenkę,to może Brygada?Pierwsza mi się wydaje łatwiejsza do zapamiętania.Ja nigdy takiego projektu nie miałam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnych takich piosenek :/

    Świetny blog! Pozdrawiam, i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    livebyjane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcie.. takie klimatyczne, jesienne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym dzieleniem się z Chińczykami swoimi zdjęciami przedstawiającymi życie w Polsce. szkoda, że u nas czegos takiego nie było.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. cudoowne <3 chciałabym az taki strych :D a z tymi Cihnami to genialne <3

    sali-pno.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :D
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń