INSTAGRAM

Instagram

11/15/2013

"Je­sień, to naj­lep­sza po­ra ro­ku dla nies­pełnionych miłości. To tak jak­by cały świat płakał deszczem ra­zem z tobą."

Cześć! Mam za sobą już dwa występy między innymi z zespołem i chórem Jasień.
Od chóru zaczynałam swoją małą przygodę ze śpiewem. Pamiętam jakby to było wczoraj, gdy siadałam przed komputerem będąc w podstawówce śpiewałam karaoke; coś tam po prostu próbowałam się uczyć.. I marzyłam, że będę śpiewać na scenie i ten blask reflektorów. Zastanawiając się... to tak naprawdę spełniłam swoje marzenie, teraz je jedynie troszkę rozszerzam o większy zasięg. Kto wie może moje plany wypalą. Jeśli wszystko dobrze i po mojej myśli pójdzie uważam, że podejmę pewne kroki, o których na pewno zostaniecie poinformowani. Jak na razie muszę trochę ciężej popracować, żeby wyszło tak jak chcę.
Na Zaduszkach Artystycznych wykonałam utwór Anny Jantar- Radość najpiękniejszych lat oraz wraz z koleżankami (M.- gitara, N.- skrzypce) Czarny blues o czwartej nad ranem- Starego Dobrego Małżeństwa.  Pierwszą piosenkę śpiewałam z podkładem, który bardzo słabo słyszałam. Teraz gdy przesłuchuję nagrania to nie wyszło tak tragicznie jak myślałam, ale nie byłabym sobą, gdybym nie twierdziła, że mogło być o niebo lepiej. Druga piosenka była dużo lepsza, a to dzięki moim koleżankom, które grały na instrumentach. Dużo osób mi mówiło, że było świetnie. Tak się teraz zastanawiam, czy nie przesadziłam z vibrato. Uwielbiam ten ozdobnik w głosie.
 

Póki co dodaję zdjęcia mojej starszej siostry Moniki. Drugie jest według mnie najlepsze. Dzisiaj mało zdjęć... ale jak nic niespodziewanego się nie wydarzy to... dodam sesję, którą robię we wtorek na konkurs. Mam wizję... W mojej wyobraźni wygląda to rewelacyjnie, zobaczymy jaki będzie efekt. :)

 


   

Póki co już zmykam. Lecę na próbę zespołu. W niedzielę koncert w Krakowie w Willi Decjusza. 

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia *-* Twoja siostra jest prześliczna!
    Fajnie, że występ się udał, a piosenka Starego Dobrego Małżeństwa, to naprawdę świetny wybór!
    Myślę, że Anna Jantar też wyszła przepięknie ;)
    Zaglądnęłam ostatnio do podstrony "covery". Kiedyś było tam jakieś 7 piosenek, a teraz jest tylko jedna. Będziesz dodawać jeszcze covery?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę dodawać, tylko takie które według mnie są w dobrej jakości. Założę nowy kanał na YT już z moim nazwiskiem i może mi się uda nagrać w studiu. Na razie nic nie jest jeszcze pewne.

      Usuń
  3. Nowe wydanie blogowego magazynu o muzyce "MadHouse" na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jakie cudowne zdjęcia <3 Masz śliczną siostre <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie, początkująca, więc przydałyby mi się jakieś rady :p
    http://vera-photography-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń