INSTAGRAM

Instagram

11/29/2013

"Kocham te chwi­le, w których wszys­tko sta­je się jasne.. Kiedy nie trze­ba zas­ta­nawiać się nad za­kończe­niem historii.. Kiedy his­to­ria toczy się włas­nym torem.. "

Hej! Mogę już śpiewać Pada śnieg, pada śnieg (...) Już odliczam do Mikołajek, a później do Wigilii. Strasznie chciałabym już święta... Perspektywa wolnego bardzo podnosi na duchu, podczas gdy za dwa tygodnie będą już wystawione oceny.
W ostatnią sobotę były u mnie I. i E. Obgadałyśmy naprawdę dużo rzeczy. Trzeba nadrobić czas, gdy nie widywałyśmy się razem w trójkę.
Nom... i od poniedziałku znów ten sam harmonogram. Dom->Szkoła->Dom->Szkoła i jakoś pomiędzy tym nauka i inne fajne lub mniej przyjemne rzeczy.

***************************

Mam do was WIELKĄ prośbę. Iza bierze udział w konkursie, ale żeby móc go wygrać potrzebne są głosy. Tutaj zaczyna się wasza rola... Wystarczy nacisnąć na baner, by przenieść się na stronę konkursu. Tam będziecie wiedzieli co i jak. :)
Jeśli ktoś zagłosuje, to niech napisze pod notką, a ja w kolejnym poście każdego głosującego wypiszę.

http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/1395

http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/1395
Byłabym też wdzięczna, gdybyście rozsyłali swoim przyjaciołom. :))

***************************

4 komentarze:

  1. Jeeej ^^ Też nie mogę się doczekać świąt ^^
    Oczywiście, zagłosowałam na przepis Izy ;) Życz jej powodzenia! Mam nadzieję, że wygra!
    Jakie śliczne zdjęcia *-* Ta Karolina to faktycznie świetna modelka :D Jest fotogeniczna! No i oczywiście Ty robisz świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna... Czy ja jej skądś nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :) Ciasto wydaje się być pyszne ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam.
    Proszę pomóż mi i kliknij w baner Sheinside na moim blogu:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń