INSTAGRAM

Instagram

11/09/2013

„Pory roku istnieją po to, by nigdy się nie znudzić, dlatego tak szybko o nich zapominamy. W krótkim czasie zacierają się rysy ostatniego sezonu i kolejna jesień będzie równie olśniewająca, co ostatnia.”

Hej! Jestem już po wywiadówce w szkole i powiem, że tak źle nie jest, chodź mogłoby być trochę lepiej, bo tylko 9 mam przedmiotów. Koniec narzekania !! Ileż można. ;P
W ciągu kolejnych kilku dni mam 3 występy z zespołem i solo: 11., 14. (Zaduszki Artystyczne w szkole) i 17. listopad (koncert w Krakowie w Willi Decjusza- z resztą kto może przyjść to zapraszam- o godzinie 13:15). Tak, więc kolejny tydzień jest bardzo pracowity.
Muszę się jeszcze nauczyć na sprawdzian z historii ze Starożytnego Rzymu. Bardzo dużo jest dat i nazwisk jak na razie nie do zapamiętania dla mnie. Do tego muszę już zacząć kończyć projekt z polskiego (Gazetka Soplicowa).


Nom i mała część z ostatnich zajęć fotograficznych. Kilka zdjęć Karola.
W kolejnej notce postaram się dodać fotografie, które zrobiłam mojej siostrze, o ile nie zmieni zdania. :)

 
   
 
 

9 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia! :) Życzę powodzenia na występach jak i w nauce!
    U mnie nowy post, czy wiesz już kto kryje się pod tym nickiem? :) http://voqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne te zdjęcia <3 bardzo bym chciala juz zobaczyć zdjęcia twojej siostry, ktore zrobilas / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjecia. Uwielbiam jesienne zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    *Jeśli możesz to kliknij w napis SHEINSIDE u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcia ma cudowne kolory. Pokazuje prawdziwą polską złota jesień :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Lorde "Pure Heroine")

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia,drugie najlepsze <3 Gdybym tylko mogła,to bym pewnie przyszła na koncert,niestety mam za daleko :( Ale,życzę powodzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia;)
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia *o*
    Kurcze, szkoda, że nie mieszkam trochę bliżej Krakowa :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    Zapraszam jutro na recenzję z kursu zastępowych :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń