INSTAGRAM

Instagram

11/03/2013

"There were times I ran to hide afraid to show the other side"

Hej! Chyba pierwszy raz od paru lat w Dniu Wszystkich Świętych nie padał deszcz itd; nie było błota na cmentarzu jak zawsze. O.o Dziwne by było, żeby przez cały ten weekend świeciło słońce i właśnie teraz pada...
Mam w planie dzisiaj porobić zdjęcia ze świeczkami. Całą koncepcję już obmyśliłam, bo ostatnio już zrobiłam malutką próbę. Ciekawa jestem jak to wyjdzie... W obecnym czasie dużo zajmuję się fotografią i tak naprawdę nie mam czasu na nagrywanie. Muszę to nadrobić, ale być może nie w moim domu tylko... w bardziej profesjonalnym miejscu i do tego przeznaczonym. Na razie są to plany, nie za bardzo wiem czy dojdą do skutku, ale fajnie by było. Póki co szukam informacji na temat historii Berlina na język niemiecki. Jutro mamy w grupach przygotować prezentację o tym mieście.

W kolejnym poście dodam kilka zdjęć z ostatnich zajęć fotograficznych.


6 komentarzy:

  1. To udanej sesji ze świeczkami :)
    U mnie też w weekend nie padało, a teraz zaczęło :(
    Poszukam tej ikonki, może znajdę :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Była ładna pogoda, a tak mało ludzi na cmentarzu, eh.. :<
    Zapraszam do siebie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. też byłam zdziwiona, ze weekend był taki ładny. Swietny pomysł na sesje, czekam na nową notke / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na cmentarzu dwa razy- po ciemku :) Fakt,pogoda była ładna :) Pewnie zauważyłaś,że chwilowo mój blog nie był dostępny,właśnie ukończylam szablon,chciałam zrobić coś nowego i dlatego to tak długo trwało :) Na razie nie dodałam postu,ale pracuję nad tym,do piątku powinien się ukazać :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wreszcie nowy post po długim czasie.Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń