INSTAGRAM

Instagram

12/18/2013

"Nie zmieniłam się, jes­tem ta­ka ja­ka się urodzi­lam, a je­dyne co zmieniłam to tyl­ko styl życia, otaczających mnie ludzi i fryzurę ."

Hej! Ten tydzień jest świetny. Zero nauki... mogę spokojnie nic nie robić. Mam czas na szukanie różnych podkładów. Taaa... coś szykuję. Jak zawsze będzie to zależeć od czasu, a ostatnio troszkę mi go brakuje. Jednak nie mam co narzekać, skoro robię coś co lubię i to 24h na dobę. Tyle szczęścia... :D
W sobotę byłam w Bonarce na zakupach i w kinie. Ile rzeczy kupiłam... Najbardziej jestem zadowolona z czarnej kurteczki (prześwietna). Byłam na filmie "Płynące wieżowce". Ogólnie bardzo ciekawy, chodź nie w moim klimacie. Dalej nie rozumiem zakończenia... Tak dziwnie historia została zakończona. Jedno jest pewne, razem z I. wyciągnęłyśmy z tego pewną naukę..., ale zostawiam to dla siebie.

********************************

Naprawdę byłoby fajnie, gdybyście pomogli Juliankowi przekazując 1% podatku na operację dla niego. 
Lub też przekazując informację swojej rodzinie i swoim znajomym o takiej możliwości.
Wszelkie informacje na obrazku poniżej.

 

 ********************************

8 komentarzy:

  1. "Płynące Wieżowce" to chyba faktycznie świetny film, skoro teraz wszyscy na to jeżdżą.
    To powodzenia w szukaniu tych podkładów! ;)
    Niestety, nie specjalnie mam jak pomóc Juliankowi :/ Ale przekażę dalej ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć tyle czasu w tym tygodniu, niestety jest dość ciężki. Eh szkoda mi takiego małego szkraba :c Postaram sie pomóc / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. True-Villain wróciła! Więcej informacji w nowej notce na blogu http://true-villain.blog.pl/. Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie oglądałam filmu "Płynące wieżowce " może obejrzę :) Ja także nie mam jak pomóc Julianowi...pozdrawiam dziękuje za informacje o nowym poście :) U mnie również nowy post zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałam info. o malutkim na blogu :)

    Zapraszam na ponad 400 notatek ŚWIĄTECZNYCH: ratowanieswiata.blogspot.com - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Zostawiłaś kiedyś na moim blogu linka do swojego więc nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award ;) Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń