INSTAGRAM

Instagram

12/25/2013

Wesołych Świąt: "You're all I need Underneath the tree"

Hej! Tak! Wreszcie już święta, trochę ich nie czuję. Pewnie dlatego, że za oknem nie jest biało. Jak coś to taki krajobraz jest na Wielkanoc... ale nie narzekam, jest bardzo dobrze.
Ostatnie dni były dla mnie koszmarem, a mianowicie... kuchnia... Nic nie poradzę, że bardzo nie lubię gotować, ani piec, ale... kroić różne rzeczy to już tak. Mój żywioł. :D
W ciągu tych kilku wolnych dni muszę przeczytać Lalkę Bolesława Prusa. Zaczęłam już i... jest strasznie nudna, zdążyłam już ostatnio zasnąć przy drugim rozdziale, myślę że czytanie jej będzie dla mnie męczarnią. Troszkę filmu oglądnęłam i tak samo nie ciekawy.
 ****************
zachęcam do polubienia na Facebook
:)

****************

 Chciałabym wszystkim życzyć
 zdrowia, szczęścia, 
duuużo miłości <3, 
spełnienia najskrytszych marzeń
i jeszcze lepszego 2014 roku.
(Mam nadzieję, że niczego nie zapomniałam... :D)

Miałam robić zdjęcia o tematyce świątecznej, ale jakoś nie miałam czasu i ochoty. Spróbuję to nadrobić, jak nie będę mieć lenia. :) Póki co dodaję piosenkę, która za mną chodzi od jakiegoś czasu.

4 komentarze:

  1. tez uwielbiam tą piosenke <3 również ci życze wesołych świąt :D / bluush

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lalka" nie jest taka zła ;) Chociaż początek nudny, fakt. Jednak się rozkręca. Warto dać szansę.

    Podsumowanie 2013 roku: najlepsze albumy cz.1 na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A!*-* Ta piosenka jest genialna! *-*
    Współczujè Prusa... Też kiedyś będę musiała to czytać... Ech!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję i liczę na rewanż http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń