INSTAGRAM

Instagram

12/06/2013

„Wierzę, że kiedy ludzie śmieją się DO siebie, a jeszcze lepiej: kiedy śmieją się WSPÓLNIE - świat staje się odrobinę mniej zły.”

Cześć! Jestem dzisiaj strasznie wykończona, a to jeszcze nie koniec, bo jeszcze próba zespołu. (przygotowujemy koncert kolęd i pastorałek). Byłam w szkole na dwóch lekcjach, a później poszłam z koleżanką z Mistrzostwa Szkoły w pływaniu. Pierwsza myśl to: "Co ja tu robię?", ale później było tylko lepiej. Płynęłam stylem grzbietowym, na dystansie 25 metrów (tak, bardzo mało). Po moim starcie już chwilę później siedziałam sobie w jacuzzi, a wcześniej w małym basenie i tak minęło ok. 2 godzin.
W poniedziałek i wtorek będę z koleżanką sprzedawać przesłodkie kartki świąteczne. Widnieją na nich wizerunki małych dzieci w stylizacji świątecznej. Prześliczne...
Weekend zapowiada się bardzo pracowicie. Muszę nadrobić zaległości w sferze blogowej, przeglądnąć i obrobić zdjęcia z ostatnich zajęć fotograficznych. 

****************************
Dziękuję za głosy od:

Zachęcam do głosowania. :)
http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/1395

http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/1395
*********************************

Poniżej zdjęcia, które robiła Karolina (pierwsze trzy) i Piotrek (dwa ostatnie). Obróbką zdjęć zajęłam się już sama.
 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. My też teraz mamy fe wszystkie koncerty kolęd, konkursy itd. Na jeden nie mogę iść bo będziemy odbierać Betlejemskie Światełko.
    Ja nie umiem pływać. Znaczy w sumie umiem, ale nie lubię. Wiem, dziwne xd
    Mam nadzieję że fajnie Ci poszło na zawodach ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia,szczególnie 1 i 2 :) Kurczę,wybacz że tak zawiesiłam,bloga,pracowałam nad szablonem,chociaż nie wiem czy mi się to udało.Jeśli o pływanie chodzi,to nie umiem pływać,w ogóle nie chodzę na baseny :D Nowy post u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że pływasz :>
    piękne zdjęcia a szczególnie te pierwsze ;D

    calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  5. Relacja z koncertu Woodkida na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana adresu bloga :) z findfantasy.blogspot.com na miejsce--snu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń