INSTAGRAM

Instagram

1/19/2014

"A jednak muszę godzić się nieustannie z własnym buntem, rozgniewanym sercem, okaleczonym ciałem, chorą duszą, samotnymi powrotami. Trzeba się z tym pogodzić, bo nie ma innej drogi." Barbara Rosiek- "Pamiętnik narkomanki"

Hej! Miałam coś napisać w piątek lub w sobotę, ale już nie zdążyłam. Miałam próby do dzisiejszych koncertów w Lachowicach i w Suchej B. W tym pierwszym miejscu było bardzo dobrze. W kolejnym już troszkę gorzej, jednak źle nie było. Jestem bardzo zmęczona... A przede mną kolejny tydzień... Jutro mam popis w Akordzie. Śpiewam z A. Kolędę dla nieobecnych na dwa głosy. Muszę się nauczyć jeszcze drugiej zwrotki, bo nie pamiętam. O.o  Wtorek kartkówki i wizyta u lekarza. Idę skontrolować gardło, bo coś ostatnio mam z nim problem. Środa... Hmm... Wolne? O! Jedyny dzień. Życie jest jednak piękne... :D Eh... Jednak nie... Przeczytać muszę Zbrodnię i karę. A tak się cieszyłam... Czwartek- troszkę nauki mam, żeby nie mieć na weekend. W piątek tradycyjnie próba i sobota... To już inna bajka- półmetek. I tuż po nim w niedzielę jest koncert... Nom i tydzień przed feriami zapowiada się jeszcze ciekawiej... 2 godzinny sprawdzian z historii w tym wypracowanie na jakiś temat. Super!

<----- Uwielbiam <3

3 komentarze:

  1. 'Kolęda dla nieobecnych' to śliczna piosenka/pastorałka. Na dwa głosy jeszcze nigdy jej nie słyszałam. Może nagracie cover? :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cytat :)
    Powodzenia na koncercie i teście :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się cytat ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń