INSTAGRAM

Instagram

1/05/2014

"Cza­sem trze­ba przej­rzeć na oczy i ot­rząsnąć się ze złudzeń, żeby zacząć całkiem no­wy etap w życiu."

Cześć! Miałam coś napisać w Nowy Rok, ale nie byłam w stanie, a później szkoła...
Nie będę szczegółowo podsumowywać minionego roku. Tak, więc ogólnie 2013 był naprawdę dobrym rokiem. Od samego początku do końca... ciągle mnie zaskakiwał. Wydarzyło się wiele ciekawych rzeczy. Te różne historie, te "zwroty akcji"... Moje kumpele wiedzą o co chodzi. xD Druga część roku była dużo lepsza od pierwszej. I jak zawsze wszystko się wyjaśniło pod koniec roku.
Mój charakter... Zmieniłam swoje postrzeganie świata o 180°. Ah... te moje filozofie...
Szkoła. Ani trochę nie żałuję, że poszłam do LO, moje kumpele i w ogóle prześwietni znajomi. Te nasze rozmowy... :D Dużo się też udzielałam w szkole. W klasie jestem rekordzistką pod względem pochwał... Nie chwaląc się. Występuję na każdym przeglądzie i konkursie. Oceny... zadowalające jak na razie.
Podsumowując 2013 rok był świetny. Nie mogę się doczekać co się wydarzy w obecnym 2014 roku. Jak na razie jest dobrze. W piątek z N. i z G. wystąpiłyśmy na konkursie kolęd u mnie w szkole. Mamy wyróżnienie. :D Wykonałyśmy utwór, który gramy w zespole Bądź wiesioła.
Wraz z rozpoczęciem nowego roku, mam już rocznikowo 18 lat. Muszę poczekać parę miesięcy, żeby zacząć naukę na prawo jazdy i odebrać dowód.

W ramce O mnie można kliknąć w mikrofon w kółeczku, który przeniesie was na moje konto Ising, jeśli ktoś chciałby posłuchać coverów.

I dziękuję za prezencik. <3
 
W kolejnym poście planuję dodać zdjęcia z ostatnich zajęć.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i tylu pochwał! ;)
    Czekam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratuluję tych szkolnych sukcesów ;)) i wszystkich innych pozytywnych zmian też ;D
    oby ten rok był jeszcze lepszy :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez uwazam ze 2013 był dobry, ale 2014 musi byc lepszy :D
    czekam na fotki w nowej notce <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :)
    Zapraszam Cie na nowo powstały blog jewel-adventure, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy to ja miałam 18 lat... . Chciałabym cofnąć czas :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń