INSTAGRAM

Instagram

1/22/2014

"Jeżeli już o coś zabiegasz, idź na całego, w przeciwnym razie nawet nie zaczynaj." Charles Bukowski

Hej! Wreszcie się doczekałam śniegu! Tylko w złym momencie... póki co muszę siedzieć w domu i się leczyć. Wczoraj byłam u lekarza, bo byłam od jakiegoś czasu umówiona na wizytę, żeby skontrolować gardło. Akurat coś mnie od wczoraj brało na przeziębienie i wyszło... lekkie, ale jednak zapaleni krtani i tchawicy. Gdy pogoda ciągle się zmienia (ciepło, zimno, ciepło...itd.) oraz gdy jest zimno i pada deszcz, zawsze jestem przeziębiona. Taka moja uroda... Idzie się do tego przyzwyczaić. Chodź i tak jest dużo lepiej, niż kilka lat temu.
W poniedziałek miałam popis w Akordzie. Wszystko wyszło bardzo fajnie, niestety śpieszyłam się na busa, więc nie posłuchałam innych wykonań różnych utworów.
Kolejny dzień szukam jakiegoś genialnego utworu anglojęzycznego, który byłby trudniejszy i fajnie można byłby go zaaranżować. W sumie... jakaś włoska lub hiszpańska piosenka też może być... Hmm... Muszę skonsultować się z M.

Nie mam żadnych na chwilę obecną ciekawych zdjęć, nic też nie nagrywałam, ale niedługo nagram.
Więc dodam coś nie mojego... Poniższe zdjęcie zrobił mi pan Jakub, który prowadzi zajęcia fotograficzne.

6 komentarzy:

  1. też w końcu się doczekałam :D mnie złapał ból ucha :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie naprawdę śliczne *-*
    Pozdrawiam i życzę DUŻO zdrowia :)
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju, jestes taka śliczna, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie jest genialne *.* i wspaniały cytat ;)
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia :**

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie żałuj tego śniegu. Przyjemnie wygląda tylko zza okna ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Beyonce "Beyonce")

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog Będę zaglądać częściej:)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń