INSTAGRAM

Instagram

1/07/2014

"Ser­ce po­win­no być jak oku­lary dla źle widzące­go rozumu. Ro­zum po­winien być jak GPS dla błądzące­go serca."

Hej! Strasznie się rozleniwiłam przez ten cały wolny czas. Oglądam namiętnie jakieś filmiki na YouTube. Jednym z nich jest TEN. Świetnie ukazuje rzeczywistość, zatem chłopakom polecam, jeśli chcą chodź trochę nas zrozumieć. :D Ooo... Przed chwilką znalazłam niezłą wersję utworu Cisza Bednarka. Genialna ! TU możecie oglądnąć.
Po szkole nieźle "goniłam" po pasażu. Miałam tylko jakieś 40 minut na załatwienie wielu spraw, ale udało się i to jeszcze przed czasem. Jutro czeka mnie kolejny etap tego maratonu... Fotograf, księgarnia i parę innych sklepów, a później lekcje śpiewu. Ostatnią miałam jakieś trzy tygodnie temu. O.o
Może się jakoś zmobilizuję dzisiaj do nauki j. niemieckiego...

Póki co dodaję zdjęcia Justyny z zajęć. Ona też robi zdjęcia, ma swój FanPage. Tak, więc zapraszam na niego. :))

   


 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ^^
    Też mam ostatnio fazę na różne filmiki na YouTubie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjęcie też lubię oglądać filmiki na yt :)

    klikniesz w baner Sheinside? PROSZĘ I DZIĘKUJĘ ♥
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo boże jaki wstyd !! :( cały świat mnie widzi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne, proste fotki

    Nowe wydanie magazynu "MadHouse" na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń