INSTAGRAM

Instagram

1/12/2014

"Ty­le ra­zy mnie za­muro­wało, że gdy mil­czę czuję się jak w do­mu... "

Cześć! Jak strasznie zimno na dworze... Coś tak zaczyna padać śnieg. Troszkę późno... Może wreszcie uda mi się zrobić sesję zimową. Mam tak dużo pomysłów. Myślę, że je zrealizuję. Właśnie patrzę na mój kalendarz i styczniu jest trochę rzeczy... koncerty, sprawdziany itp. Na szczęście od początku lutego są ferie, więc będę mieć czas trochę poćwiczyć na keyboardzie, pobawić się aparatem i może bym coś poczytała.
Lektury... w tym roku jest ich dość sporo, więc...
Jutro znowu do szkoły. Tak mi się nie chce iść. W sumie... komu się chce? Wstawanie rano o 5:45... Wspominam czasy, gdy do szkoły miałam na 8:30. Wtedy wszystko zdążyłam zrobić, nawet się wyspałam, a teraz... Tylko sobota do dyspozycji, chodź czasem i ten dzień nie jest taki fajny. No, ale cóż poradzić, takie życie.

W kolumnie bocznej jest zdjęcie Julianka. Jedno kliknięcie oznacza 10gr dodanych do zbieranej puli.
Każdego dnia z siostrą klikamy. :)
Wy też możecie pomóc w ten sposób.

Poniżej kolejna część zdjęć... Tym razem z Kasią.



   
 

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia ^^
    Też mam teraz masę koncertów. Masakra jakaś.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jak profesjonalnie, nie no extra zdjecia :) / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. też klikam :D
    świetna sesja ;)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń