INSTAGRAM

Instagram

2/14/2014

"Cómo se dice sin decir palabras Que cuando te miro no se cómo hablar"

Cześć! Pewnie każdy z was wie jaki jest dzisiaj dzień. Moją tradycją od wielu lat jest oglądanie różnych filmów. Dzisiaj postawiłam na Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia oraz na Trzy Metry Nad Niebem i taki jeden dokumentalny film Sekret, który nie obejrzałam jakiś czas temu do końca. Dokumentalny, serio? Trzeba jakoś dojść do równowagi psychicznej po 3MSC. xD Za każdym razem, gdy go oglądam zawsze się wzruszam. Wypadek i... nie takie zakończenie jak bym chciała... To wszystko na to wpływa. Igrzyska Śmierci - już nie mogę się doczekać ekranizacji kolejnej części. A wy jak spędziliście ten dzień?
Do końca ferii pozostało mi parę dni. Muszę zacząć pisać wypracowanie na historię... Temat brzmi mniej więcej tak:  Kazimierz Wielki - Czy zasługiwał na swój przydomek? Uzasadnij. Pani bardzo mnie zaskoczyła tym tematem. xD Podobne wypracowania pisałam wcześniej o Aleksandrze Macedońskim (Wielkim) i o Karolu Wielkim. Także byłam przygotowana na kolejne wypracowanie. :D

Tak sobie przeglądam moje wcześniejsze zdjęcia. Nie mogę uwierzyć jak się zmieniłam na przestrzeni jakiś... 11 lat. Czyli tak mniej więcej od początku mojej szkolnej "kariery". Co rok inna fryzura... O.o  Jednak teraz już nie mam 1000 pomysłów na sekundę co do mojego image.  K. chyba to potwierdzisz ? ^^
O! To zdjęcie wykonane, gdy byłam w chyba 2 gimnazjum. Szczerze? Nadal nie wyglądam na swój wiek...

5 komentarzy:

  1. Ja akurat walentynek nie obchodzę :D Kurczę,nie wiem jakim cudem nie obejrzałam jeszcze " Igrzysk Śmierci ",trzeba będzie to nadrobić :) Ładnie wyszłaś :) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie obchodzę walentynek XD Nie ma z kim. Śliczne zdjęcie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynki obchodzilam tak po mojemu, czyli robiąc zakupy xD. Igrzysk śmierci wciąż nie oglądałam. Będę musiała kiedyś się za nie zabrać :). Nie uwierzysz, ale w gimnazjum miałam identyczną fryzurę, a przynajmniej przez jakiś czas, bo ciągle kombinowałam z grzywką :D. Zapraszam na nn na prixie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię walentynek. Igrzyska śmierci są świetnym filmem.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na tej części Igrzysk w kinie. Świetny film.

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (grupowe abecadło #2)

    OdpowiedzUsuń