INSTAGRAM

Instagram

2/11/2014

"How long will I love you As long as stars are above you And longer if I may"

Hej! Calutki weekend uczyłam się tekstu do jednej z wybranych przeze mnie piosenek na najbliższe konkursy, przeglądy i... To ostatnie pominę, ale mogę tylko tyle napisać, że siedzi mi to w głowie od listopada oraz, że jeśli już o czymś tak intensywnie myślę to... Zazwyczaj spełniam swoje zamierzenia i to mogę zacząć urzeczywistniać je już w maju lub w grudniu pod koniec roku. Może ktoś się domyśla o co chodzi, ale nic nie potwierdzam. Tylko z tym wiąże się pewnego rodzaju obawa, czy podołam i czy w ogóle się nadaję. Zebrałam kilka opinii i wychodzi na to, że bardzo się nadaję, tylko muszę w tym momencie z jedną rzeczą sobie poradzić. W sumie to powoli, ale jednak coś tam mi wychodzi.
Wracając do piosenki... Ćwiczę Adele- You make me feel my love, pod względem tonacji jest dla mnie idealna, przede wszystkim nie jest za niska i to jest mega plus. Oczywiście też jest spokojna, a takie utwory wręcz wielbię. W podkładzie jest fortepian i skrzypce, a takie połączenia przyprawiają mnie o ciarki. W takich utworach czuję się najlepiej, i gdy jestem sama w pokoju potrafię się wczuć i wyrazić swoje emocje. Chodź gdy ktoś już tego ma słuchać to jednak mam pewną blokadę, czym jest to spowodowane... mogę się domyślać. Przez weekend rozpisywałam piosenkę, którą mogłabym wykonać z dziewczynami w szkolnym konkursie. Jeśli to wyjdzie tak jak sobie to wyobrażam to będzie mega. :D


7 komentarzy:

  1. Łoo, ciekawe co to może być... To tajemnicze coś... :D
    'You make me feel my love' to śliczna piosenka ♥ Na pewno wyjdzie Ci ślicznie ;)
    Zapraszam do mnie na podsumowanie roku ;)
    Niech Moc będzie z Tobą!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the movie About Time! You should watch it :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I watched this movie last week. :) Excellent !

      Usuń
  3. Musze to zobaczyć!
    http://beauty-fresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się piosenka Adel a ty na pewno sobie w niej poradzisz.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Adele ma świetne piosenki,powodzenia! ;* Z chęcią odsłucham w Twoim wykonaniu:) U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka Adele jest piękna. Również bardzo mi się podoba ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń