INSTAGRAM

Instagram

2/07/2014

" I tyl­ko taką mnie ścieżką poprowadź, gdzie śmieją się śmie­chy w ciemności i gdzie mu­zyka gra, mu­zyka gra... Nie daj mi Boże, broń Boże skosztować, tak zwa­nej życiowej mądrości, dopóki życie trwa, póki życie trwa! "

Cześć! Jak przez cały tydzień, gdy chodzę do szkoły nie mam ochoty zajrzeć do książek, to teraz w ciągu tych ferii już nie mam takich oporów. Czyżbym na stare lata się zmieniała? Hmm... być może.
Zaczęłam też zbierać materiały do dwóch projektów, które mam zaraz w pierwszym tygodniu po feriach. Jeden z nich ma temat: Kultura wysoka- Muzyka filmowa. Obejmuje on twórców po 1945 roku. Dzisiaj cały dzień siedzę przed komputerem i szukam różnych utworów. Sama się sobie dziwię, że tyle motywów z wielu filmów znam oraz, że naprawdę mieliśmy/ mamy wspaniałych kompozytorów, którzy znani są na całym świecie. Drugim projektem zajmę się w następnym tygodniu. Jest o współczesnej genetyce...
Jak na teraz mam dość tematu szkoła, w końcu są ferie trzeba korzystać z tych paru chwil wolnego.
W środę byłam na 18 kolegi. Bardzo udana, tak się wytańczyłam. :D Oczywiście sweet focie były. W... toalecie, w szatni i przed lustrami...

 

 

11 komentarzy:

  1. Ja mam ostatnio fazę na muzykę filmową xd Na telefonie mam mnóstwo tych piosenkek: z Hobbita, z Piratów z Karaibów, z Gladiatora, z Pana od Muzyki i wiele wiele innych! Powodzenia w szukaniu ;)
    Fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie :D ja tez ostatnio bylam na 18 <3 / bluush

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje ferie już daleko za mną, haha :) Na szczęście niedługo wiosna i Wielkanoc :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na pogodę, która jest obecnie u mnie to już jest wiosna. xD

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia i cudny blog ♥

    http://katrinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam masę projektów a ferie zaczynam za tydzień :D
    Będziesz mnie informowała o notkach? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha musiało być naprawdę super :) Fajnie że masz ferie,mnie to nie dotyczy,bo na co dzień nie chodzę do szkoły :) U mnie się zdjęcia nie wyświetlają ;/ Dziękuję za radę pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super post
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/panterka-cwieki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah bardzo pozytywnie :)
    http://beauty-fresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcia.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń