INSTAGRAM

Instagram

2/28/2014

"Spróbujcie z koloru moich słów odgadnąć, kim jestem." Orhan Pamuk

Hej! Jak jestem zabiegana... Codziennie jakiś sprawdzian lub coś podobnego. A w kolejnym tygodniu czeka mnie próbna matura z języka polskiego i matematyki. Tak, więc... Bardzo się z tego powodu cieszę. xD
Jeśli już chodzi o pozytywniejszą część mojego życia (muzyka) to maj (troszkę wybiegam na przód, ale cóż) zapowiada się niezwykle ciekawie. Będę śpiewać w chórze na kilku koncertach. Ta harmonia, gdy się śpiewa w wielogłosie... Mmmm... Coś pięknego.
Wreszcie mam wenę! Tak, już zaczęłam coś pisać i zobaczę co z tego wyjdzie. Bo jednak tworzenie po polsku tekstów, a w szczególności piosenek, mimo wszystko jest trudne.
Ostatni czas spędziłam też na przemyśleniu mojej przyszłości. A mianowicie... studia. Mam już zarysowany plan, ale to wszystko będzie zależeć od mnóstwa rzeczy. Na pewno nie będę studiować mojej ukochanej historii, jak w gimnazjum i na początku liceum planowałam.... A szkoda.

Póki co lecę coś przeczytać, bo przydało by się jakieś wiadomości przypomnieć na poniedziałek.
A i zapomniałabym... :D Parę osób nie przepada za językiem niemieckim, tak jak moje koleżanki. Więc... będę się bardzo starać, żeby nagrać jedną niemiecką piosenkę. Gdy mi się to uda, wstawię ją do postu. Mimo wszystko niemiecki nie jest taki zły, chodź ja po 7 godzinach w tygodniu mam dość i zastanawiam się dlaczego nie wzięłam angielskiego na rozszerzenie. :D

4 komentarze:

  1. Ja mam 2 godziny niemieckiego w tygodniu, ale nasz nauczyciel tak nas męczy, że to jest jakaś masakra ;__;
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie znoszę Niemiecki. Chciałabym posłuchać napisaną przez ciebie piosenkę.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Studia ciężki temat. Moge się założyć, że wiele osób ci mówi (tak jak mi mówiło), byś wybrała kierunek, po którym masz pewną pracę. Życzę więc pomyślnego wyboru.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Katy B - Little Red)

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam na nagrania <3 Podziwiam Cię jak piszesz sama utwory...ja bym nie potrafiła .Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń