INSTAGRAM

Instagram

2/20/2014

"Zawsze wybieraj najtrudniejszą drogę. Tam nie ma konkurencji." Charles de Gaulle

Hej! Ojej! Jaka jestem zadowolona. W ostatnim czasie wszystko idzie po mojej myśli. Po prostu lepiej być nie może. Jestem pełna pozytywnej energii, chodź dzień był bardzo męczący. Dwie matematyki pod rząd...
Cieszy mnie też fakt, że jest więcej organizowanych konkursów w szkole.  Na każdy z nich mam piosenkę. Nawet na Konkurs Piosenki Niemieckiej ... Wybrałam utwór Helene Fischer Du lässt mich sein, so wie ich bin. Piosenka prześliczna, tylko muszę troszkę podwyższyć tonację. Nom i język może przerazić, ale się tak bardzo nie daje odczuć w tym utworze. 
Niedługo będą opublikowane informacje o eliminacjach do kolejnej edycji Talentów Małopolski. W tym roku muszę otrzymać wyróżnienie lub się dostać do kolejnego etapu... Mam już piosenki i zaczynam już się przygotowywać.  

W końcu znalazłam chodź trochę czasu na fotografię. :)) Poniżej efekt najnowszej mini sesji zdjęciowej - portrety. Może ktoś poznaje modelkę ? :D

 



5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za j. niemieckim. Zdjęcia są śliczne.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam złe wspomnienia z niemieckich piosenek... Ale Tobie na pewno pięknie wyjdzie :D
    Talenty Małopolski w tamtym roku były w moim mieście :D Ciekawe jak w tym roku.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie chciałbym Cię posłuchać jak śpiewasz po niemiecku :) Fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemiecki mi się bardzo podoba. Nie rozumiem uprzedzeń niektórych ludzi do niego.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Niemiecki?Czemu nie,chociaż znam mało utworów,niektóre przypadły mi do gustu.:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń