INSTAGRAM

Instagram

3/09/2014

"Op­ty­mis­tka, która uk­radła pęk ko­loro­wych ba­lonów, aby za­bar­wić sza­re uli­ce życia..."

Cześć! Tydzień próbnych matur już się skończył. Matematyka była taka dla mnie średnia, zadania otwarte... porażka. Zapomniałam jak rozwiązuje się zadania na poziomie gimnazjum. Normalnie... wstyd.
Od przyszłego tygodnia rozpoczynam kolejny maraton. Tym razem konkursy i koncerty. Właśnie patrzę na mój kalendarz i kolejne tygodnie będą naprawdę ciekawe. Miałam coś nagrać i jak zawsze (przynajmniej w ostatnich tygodniach) nie mam czasu.
Zamówiłam sobie wczoraj na deezee.pl granatowe buciki.

Tak ogólnie nie ma jakoś weny na pisanie postów na bloga... Więc wybaczcie, że notka nie zawiera ciekawych rzeczy. Nom i poniżej moje ostatnie "dzieło"sprzed tygodnia.


10 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć udanych koncertów! :D Też sama mam ich teraz mnóstwo!
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcie ;)
    powodzenia na konkursach i koncertach ;)
    Blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie. Lubię bardzo balony.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na zdjęcie ;) Skąd wzięłaś tyle balonów? xD [prixie]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie! takie kolorowe i optymistyczne. Od razu mi się humor poprawił.

    Nowe wydanie muzycznego magazynu "MadHouse" na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na NN na Prixie.blog.onet.pl, a w notce ikonki oraz wszystko o ziołowych parówkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Matma to porażka, ale zdjęcie piękne! :)

    Pamiętasz mnie jeszcze? :') Przepraszam, że tak długo milczałam, jakoś się tak złożyło... Nie chcę się wykręcać, ale prawda jest taka, że był remont, było mnóstwo spraw w rzeczywistości i brak czasu(najgorsze). Tak czy owak, dzisiaj pierwsze urodziny serwisu - zapraszam! :) -> http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/03/4729-4738-rok-naszego-serwisu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie bardzo ładne :) Nie przejmuj się matmą,mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń