INSTAGRAM

Instagram

3/24/2014

"Ser­ce oba­wia się cier­pień [...] Po­wiedz mu, że strach przed cier­pieniem jest straszniej­szy niż sa­mo cier­pienie. I że żad­ne ser­ce nie cier­piało nig­dy, gdy sięgało po swo­je marzenia... " Paulo Coelho

Hej! Jakiś czas temu opublikowałam ostatni post. Miałam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas, bo chciałam dodać nagranie z Konkursu Piosenki Niemieckiej (13.03.14r). Tak, więc nagranie jest, ale muszę je załadować.
W konkursie zajęłam 1 miejsce. :D Cieszę się bardzo. Po występie pani, która uczy j. niemieckiego poprosiła mnie, żebym jeszcze raz wystąpiła z koleżanką następnego dnia, dla gimnazjalistów, którzy mieli przyjechać do liceum. Ogólnie wszystkim bardzo się spodobało.

Mam wyniki z próbnych matur. Matematykę i język polski zdałam. Pierwszy przedmiot... 36%, j. polski 86%. W maju będą kolejne próbne matury. Czekam jeszcze na wynik z historii.  

A w sobotę byłam w szkole na Dniu Otwartym. Przeprowadzałam quiz - Muzyka Filmowa. Coś tam jeszcze opowiadałam o kilku polskich kompozytorach i ciekawostkach z nimi związanymi. Przy okazji załapałam się na małą sesję, ponieważ można było sobie zrobić kilka zdjęć w jednej z sal.

Tak poza tym... ostatnio zaczęłam ubóstwiać sukienki i spódniczki. Mój światopogląd w tej kwestii zmienił się o 180 stopni. A pomyśleć sobie, że jeszcze całkiem niedawno z całego serca nienawidziłam takich rzeczy... Nom i kupiłam sobie spódniczkę w kwiaty. Jeszcze muszę znaleźć jakąś bluzeczkę do niej.

Jeszcze dzisiaj byłam u lekarza... Efekt? Mam zwolnienie do piątku. Raczej je wykorzystam do końca, bo mam koncert w niedzielę w Lachowicach i muszę być w pełni zdrowa. A w kolejnym tygodniu w szkole odbywa się Konkurs Piosenki Anglojęzycznej. Tak, więc wynudzę się strasznie, ale za to nie będę się męczyć z przeziębieniem długo. Planuję się pouczyć z języka niemieckiego i przeczytać Wesele Wyspiańskiego.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego miejsca ;)
    U nas też teraz będzie konkurs piosenki anglojęzycznej.
    Jedziesz w tym roku na Talenty Małopolski? Jeśli tak, to bardzo możliwe, że się tam zobaczymy. Miałam występować z koleżanką - śpiewać i grać na fortepianie, ale ona ma zajęty termin i chyba nie wypali. Ale tak czy siak przyjdę, w końcu to na przeciwko mojego domu xd
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przejdę eliminacje powiatowe w Zawoi (a bardzo bym chciała :D), to jest takie prawdopodobieństwo, że się zobaczymy. xD

      Usuń
  2. Gratulacje :) Już wam matury próbne robią? U nas były dopiero w 3 klasie ;)

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robią, Już od pierwszej klasy. :D

      Usuń
  3. Matura? Wow :o To dopiero będzie... :D Powodzenia!
    I zdrowiej!

    ratowanieswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam na piosenkę <3 Powodzenia na maturze,ja też nie wiedziałam że od pierwszych klas robią masakra jakaś.Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zajęcia 1 miejsca w konkursie.
    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń